Rang:
KaptajnHer kan vi lægge billeder ind eller skrive om nogle underlige ting i PCM10
Kan passende starte med noget meget besynderligt, det er 1. etape af Paris - Nice, Prologen. En Edvald Boasson Hagen i storform har den hurtigeste tid da alle har været ude på ruten. Podierne... Så er det pludselig Zabriskie der vandt, mega underligt ^^ Som man også kan se på billedet 

Vandt også for nogle dage siden Paris - Nice med 0 sekunder til Gilbert 
Rang:
KaptajnHaha. LOL!! Poster noget senere, hvis jeg kan finde noget.
Rang:
Talentanderspcm skrev:
Her kan vi lægge billeder ind eller skrive om nogle underlige ting i PCM10
Kan passende starte med noget meget besynderligt, det er 1. etape af Paris - Nice, Prologen. En Edvald Boasson Hagen i storform har den hurtigeste tid da alle har været ude på ruten. Podierne... Så er det pludselig Zabriskie der vandt, mega underligt ^^ Som man også kan se på billedet
den er jo nem, jeg tør vede med at zabriskie vandt mellem tiden, som så åbenbart gav nogle bonus sekunder .. fail
AdministratorHar prøvet det samme, tog bare ikke screenshot, men man kunne tydelig se Petacchi vinder spurten i Milano-Sanremo, men der stod at Cancellara som blev nr 2 vandt o.o?
Rang:
SofarytterJeg har ikke noget SS, men engang kørte jeg en Prolog med Andy Schleck. Jeg kørte før Contador og da jeg kom i mål stod der jeg havde vundet, men da jeg så resultaterne lå Andy på en 30 plads!.
Det var mega underligt, jeg troede lige jeg havde vundet, men Nej! 
Rang:
KaptajnHer: Hvad sker der lige der?

Og Anders, når du siger, at du har vundet det der løb, med 0 sekunder til Gilbert, så tænk lige på, at jeg 2 gange har tabt Touren med 0 sekunder
Administratoraltså så vidt jeg kan se så drejer vejen bare 
Rang:
KaptajnSkal du ikke have en trøje til dit customhold
?
AdministratorDet har han da også ? :O
Rang:
KaptajnHar han
Det ligner bare lidt den første customshirt man kan vælge 
AdministratorDet har du faktisk ret i 
Men hvis man kigger godt efter kan man se det ikke er sådan en 
Rang:
KaptajnDet er det Anders, en man kan vælge.
Så fik jeg nok fanget det lidt for sent. Bilen kørte igennem ham 
Rang:
AmatørMLL: Det er normalt at de gør det. Det er et lorte spil men fordi at der ikke er andre cykling spil er man nød til at spille det.
Rang:
SofarytterMultiLillelund skrev:Så sjovt var det nu ikke
Haha. LOL!! Poster noget senere, hvis jeg kan finde noget.

Kiserlovski skrev:Ej hvor underligt!
Har prøvet det samme, tog bare ikke screenshot, men man kunne tydelig se Petacchi vinder spurten i Milano-Sanremo, men der stod at Cancellara som blev nr 2 vandt o.o?
Rang:
KaptajnSå du har ikke en customshirt MLL?
Rang:
KaptajnNel APCM.
En af dem man kan vælge fra starten af, har jeg

Rang:
KaptajnMultiLillelund skrev:me too
Nel APCM.
En af dem man kan vælge fra starten af, har jeg
![]()