Rang:
KaptajnEfter flere lange overvejelser, har jeg nu valgt at sige endnu et slags initiativ. Jeg vil gerne hjælpe folk herinde, som har problemer med shirts. Dette er udelukkende for at fremhæve aktiviteten og få den tilbage dertil hvor den engang var. Derfor kan i over PB, eller over msn. Niels-skak@hotmail.com eller på skype: niel152695 kontakte mig, og modtage hjælp til hvordan i laver gode shirts. udover det, kan programmet TeamViewer anbefales, da jeg måske kan hjælpe jer endnu bedre den vej i gennem. Alt dette er ikke en inspiration jeg har fået fra Grafiker Lillelund, nej det er nærmere noget, jeg faktisk selv har gået og overvejet i langt tid, har overvejet det lige siden aktiviteten begyndte at falde markant, og nu er det blevet en realitet. Håber der vil komme mere aktivitet eller flere forsøg på at lave shirts fra jer folk herinde
!
Rang:
Luksus HjælperytterFint initiativ, men Niels-skak? Går du til skak?
Super AdministratorKunne være jeg skulle gøre brug af muligheden!
Rang:
KaptajnDet ville jeg sætte stor pris på. Godt nok, er det et stykke tid siden, at jeg har postet nogle shirts herinde. Men har faktisk en del halvfærdige PCM 2012 shirts liggende om i vil det eller ej, det er rigtigt nok. har også en pack liggende, og et par gange i mellem når jeg keder mig, så går tiden da også med at sidde og leje med de shirts
!
Rang:
Luksus HjælperytterDet ville være fedt hvis du uploadede den pack hvis du blev færdig! 
Hvilket hold er det egentlig?
Rang:
KaptajnDet er Team Sky
- har lavet 9-10 shirts..
Rang:
KaptajnInden du uploader den skal du lige huske, at den skal være smallest mod halsen, og tykkes hel udet ved ærmekanten
Rang:
KaptajnPeugeot V1:
V2:
Smid en kommentar! Ellers ... Ja det vil jeg sgu ikke engang selv vide! 
Rang:
Kaptajn
Trøje til min karriere vil lave en fuld pack til trøjen, tester stadig en masse ting 
Super Administratoranderspcm skrev:
Trøje til min karriere vil lave en fuld pack til trøjen, tester stadig en masse ting
Hold da kæft - virkelig flot arbejde! :O
Rang:
Kaptajn
V2 version, og sikkert også den endelige.
Administratoranderspcm skrev:
Det er rigtigt godt arbejde med den trøje! - Den er mega fed 
Rang:
KaptajnHolst skrev:
carlossastre2 skrev:
anderspcm skrev:
Det er rigtigt godt arbejde med den trøje! - Den er mega fed
Hold da kæft - virkelig flot arbejde! :O
Tak 
Rang:
Nøglerytteranderspcm skrev:OMG!<3!<3!Fed
Rang:
Kaptajn
Prøvede mig lige for første gang med en mesterskabstrøje, trøjen er til mit eget hold
Modtager meget gerne noget jeg evt. kan ændre 
Rang:
Nøglerytteranderspcm skrev:Igen flot lavede. du mangler godt nok bare shimano på trøjen
Prøvede mig lige for første gang med en mesterskabstrøje, trøjen er til mit eget hold
Modtager meget gerne noget jeg evt. kan ændre
Rang:
KaptajnJa, lagde jeg også selv mærke til, er ved at rette det.
Rang:
Kaptajn
Nu burde det her være det endelig resultat 
Rang:
KaptajnDen blev noget federe, nu
!
Rang:
TalentSuper fed trøje! Godt arbejde!