Rang:
Kaptajn
Tourkonkurrencen
Ja, så er tiden kommet til årets Tour de France.
Selvfølgelig følger der en konkurrence med, som du kan se mere om her:
Om konkurrencen:
Det går i sin enkelthed ud på, at der til hver evig eneste etape under Touren, vil være en ’Dagens kupon’, som kan udfyldes. Der vil altid være minimum 3 spørgsmål til hver etape. Hvert spørgsmål er blevet tildelt en værdi fra 1-10.
Disse spørgsmål vil kunne være noget med, hvem der vinder dagens etape, hvem der vinder dagens første pointspurt, hvilken nationalitet der kommer først ind over stregen, hvad tidsforskellen er fra nr. 1 og 2 osv.
I kan finde dagens kupon under LiveGeek i højre side af PCMGeeks! Gå derind og tjek det hele ud og svar på morgendagens kupon!
Præmier:
Selvfølgelig er der også nogle præmier! Det er ikke 100% fastlagt, hvad det er endnu, men de første i det samlede klassement, kan se frem til nogle point, som senere kan veksles til spil fra GameGeeks!

En ting er sikkert og det er at NGS sponsorerer 10 PCM11 spil!
Vi kan vel lige så godt få den første kupon op!
1. etapes "Dagens kupon":
1. Hvem vinder etapen? (5 point værd)
2. Hvem vinder dagens pointspurt? (9 point værd)
3. Hvor mange belgiere kommer i Top 20? (4 point værd)
4. Hvem snupper sidstepladsen på etapen? (4 point værd)
God Tour!
Rang:
KaptajnCool!
Men har man et begrænset antal penge eller er det ren gætteri med ingen penge på lommen?
Rang:
KaptajnComicBoy skrev:
Cool!
Men har man et begrænset antal penge eller er det ren gætteri med ingen penge på lommen?
Det har ikke noget med penge at gøre, det gælder bare om at få flest point, ved at gætte så meget som muligt rigtigt! 
Rang:
KaptajnPenge eller ponit er vel i sin forstand det samme. Jeg kunne lige så godt, have skrevet point. Så dvs. at man starter med 0 point og derfor skal gætte sig til det rigtige svar for at få flere?
Rang:
KaptajnComicBoy skrev:
Penge eller ponit er vel i sin forstand det samme. Jeg kunne lige så godt, have skrevet point. Så dvs. at man starter med 0 point og derfor skal gætte sig til det rigtige svar for at få flere?
Ja, altså du satser ikke nogen... Får bare det antal point, som de spørgsmål du svarer rigtigt på, giver.
Rang:
KaptajnDet var dét, jeg fiskede lidt efter. Godt så
Hvad så, hvis man går fallit? 
Rang:
KaptajnComicBoy skrev:
Det var dét, jeg fiskede lidt efter. Godt så
Hvad så, hvis man går fallit?
Hvad mener du med det? Man kan jo ikke miste point? 
Rang:
Kaptajn
Hovsa. Lige en svipser. Øh.. Never mind 
Rang:
KaptajnSynes præmierne halter lidt efter Freaks 
Ej, driller selvfølgelig bare. Flot at I afholder den igen i år, og vil da helt sikkert deltage. Skal fandme vinde en præmie igen i år (fik så aldrig min præmie fra sidste år, men æren tæller jo også
)
Rang:
KaptajnKunne godt mangle en eller anden form for kredit til ham, der opfandt denne konkurrence... Nok bare mig.
Rang:
KaptajnTjaa...
Ja, det er nok bare dig, mr. Opfinder. Jeg mener, at det er en PCMGeeks-konkurrence - ikke nogle specifikke personers.
Rang:
KaptajnCredit til LAge.
Hvem ender sidst på dagens etape? Holy fuck!
Super AdministratorJa SB, tænker også sådan lidt at det er sku da rimelig vildt, hvis man gætter det..
Rang:
KaptajnDamianoXX skrev:Nej, der tager du fandme fejl. Og hvis det var en PCMGeeks-opfindelse, så er dem, der har været med til at opfinde den, alle væk fra PCMGeeks i dag - dette har du sikkert bemærket?
Tjaa...
Ja, det er nok bare dig, mr. Opfinder. Jeg mener, at det er en PCMGeeks-konkurrence - ikke nogle specifikke personers.
Men held og lykke med konkurrencen - du får en hård og travl tur, hvis du skal tjekke alle PB'er HVER dag. Thomas og Lars Bo har ikke ligefrem gjort dig en tjeneste ved ikke at programmere konkurrencen i år.
Rang:
NøglerytterTænk det giver flere point at gætte vinderen end sidstepladsen??? det er da MEGET sværere at gætte på sidstepladsen, hvor vi ved førstepladsen har 5-6-7 stykker der kan tage den.
Rang:
KaptajnLAge skrev:
DamianoXX skrev:Nej, der tager du fandme fejl. Og hvis det var en PCMGeeks-opfindelse, så er dem, der har været med til at opfinde den, alle væk fra PCMGeeks i dag - dette har du sikkert bemærket?
Tjaa...
Men held og lykke med konkurrencen - du får en hård og travl tur, hvis du skal tjekke alle PB'er HVER dag. Thomas og Lars Bo har ikke ligefrem gjort dig en tjeneste ved ikke at programmere konkurrencen i år.
Hvorfor skulle dem der opfandt konkurrencen for flere år siden, have credit nu?? Måske er det ikke en ny tænkt idé, men det er da dem selv der står for den, så hvorfor skulle du lige pludselig have credit???
Rang:
Kaptajnderbyshire skrev:Fordi det var mig, der opfandt den eksakt samme konkurrence for to år siden. Det er vel ret simpelt?
LAge skrev:
DamianoXX skrev:Nej, der tager du fandme fejl. Og hvis det var en PCMGeeks-opfindelse, så er dem, der har været med til at opfinde den, alle væk fra PCMGeeks i dag - dette har du sikkert bemærket?
Tjaa...
Hvorfor skulle dem der opfandt konkurrencen for flere år siden, have credit nu?? Måske er det ikke en ny tænkt idé, men det er da dem selv der står for den, så hvorfor skulle du lige pludselig have credit???
Rang:
KaptajnSynes pointsystemet er lidt fail. Kan det ikke ændres?
Rang:
Kaptajnsiw skrev:
Synes pointsystemet er lidt fail. Kan det ikke ændres?
Hvad mener du?
Rang:
KaptajnJeg har nu ændret i reglerne. Det eneste der er ændret er, at det ikke foregår over PB, men under Tour de France-widgetten i højre side af skærmen! Tjek det ud! I kan stadig nå at svare på morgendagens kupon!