Rang:
SofarytterPræcis 
Rang:
Juniorrytterjeg siger bare man ikke skal ligge meget i en etapesejr, nu er det hans første prologsejr hvor Fabian og Tony har mere erfering, tror også at Tejay van Garderen kan spille ind med ind godt resultat 
AdministratorFabian tabte trods alt meget tid på den stigning der var på prologen, Tony Martin tabte på stortset flad vej, og prologen er jo ikke fordi den indeholder nogle stigninger, Sagan ville være at finde i top 10.
Rang:
VandbærerKiserlovski skrev:
Fabian tabte trods alt meget tid på den stigning der var på prologen, Tony Martin tabte på stortset flad vej, og prologen er jo ikke fordi den indeholder nogle stigninger, Sagan ville være at finde i top 10.
Enig! Cance må være et bedre bud på en vinder end Martin
Rang:
JuniorrytterMener stadig at man ikke kan dømme ud fra en etape og som du selv siger så var der en stigning på prologen i Schwiez Rundt og den som der er i touren er meget flad, jeg vil stadig have nogle flere resultater fra Sagan på enkeltstarter end den ene i Schwiez Rundt 
Administrator
Rang:
Vandbærermikkelstaus skrev:
Alle holdene er udtaget [HER]
Hvad synes I om dem?
AdministratorJeg tror klart mere på Cav end Kittel, men det bliver spændende at se, da Kittel uden tvivl er et stort talent.
Jeg tror slet ikke vi skal udelukke folk som Farrar og Freire fra pointkonkurrencen, selvom de ikke har et godt hold der kører for dem.. Og heller ikke Greipel, for den sags skyld. Måske Haedo? Eller Sagan, hvis han kører efter det?
Rang:
Vandbærermikkelstaus skrev:
Jeg tror klart mere på Cav end Kittel, men det bliver spændende at se, da Kittel uden tvivl er et stort talent.
Jeg tror slet ikke vi skal udelukke folk som Farrar og Freire fra pointkonkurrencen, selvom de ikke har et godt hold der kører for dem.. Og heller ikke Greipel, for den sags skyld. Måske Haedo? Eller Sagan, hvis han kører efter det?
Spænende spørgsmål 
Tror i Freire kan/vil blande sig i spurterne? Troede selv rigtig med på ham for 2 år siden, men der skuffede han fælt. Ruten ligger umeldbart godt til ham, han kan være med i de hårde sprinter afslutninger, når han vel og mærke vil og er i form.
Rang:
JuniorrytterSå er det tid, det øjeblik vi alle nok har ventet på hele sæsonen, Jeg har i hvert fald glædet mig som et lille barn!
Lidt ærgeligt at Andy Schleck ikke er med, da det kunne have givet lidt mere angreb i bjergene, da han ville være en af dem der skulle ud og hente minutter og virkelig angribe, hvor imod nu er det nok lidt mere lukket vil jeg forestille mig i og med vi har 2 favoritter der sidder og tror på de kan slå den anden på enkeltstarterne 
Super AdministratorRonald skrev:
Så er det tid, det øjeblik vi alle nok har ventet på hele sæsonen, Jeg har i hvert fald glædet mig som et lille barn!
Lidt ærgeligt at Andy Schleck ikke er med, da det kunne have givet lidt mere angreb i bjergene, da han ville være en af dem der skulle ud og hente minutter og virkelig angribe, hvor imod nu er det nok lidt mere lukket vil jeg forestille mig i og med vi har 2 favoritter der sidder og tror på de kan slå den anden på enkeltstarterne
Må desværre indrømme, at Touren ryger i baggrunden i mit hoved i år grundet OL. Ikke desto mindre følger Jeg selvfølgelig med med stor spænding og vil sidde og følge med så ofte som muligt og heppe på Kalle Anker og co 
Rang:
KaptajnMattias_agger skrev:
Ronald skrev:
Så er det tid, det øjeblik vi alle nok har ventet på hele sæsonen, Jeg har i hvert fald glædet mig som et lille barn!
Må desværre indrømme, at Touren ryger i baggrunden i mit hoved i år grundet OL. Ikke desto mindre følger Jeg selvfølgelig med med stor spænding og vil sidde og følge med så ofte som muligt og heppe på Kalle Anker og co
Kalle Anker?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Super AdministratorGrafiker Lillelund skrev:
Mattias_agger skrev:
Ronald skrev:
Kalle Anker?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Chris Ankers kælenavn blandt svenskere (har han da i hvert fald selv fortalt) 
AdministratorSmukt Fabian, det er fantastisk kørt ingen kunne røre ham i dag ! 
Rang:
Talentgodt nok skuffende af Tony Martin. den mand må ikke være i form, ellers vil sådan noget der ikke ske, men mon ikke det også hænger sammen med, at han lige skal i gang først? Flot kørt af Cancellara til gengæld og rigtig flot af Wiggens også og Chavanel! Lækkert at have Cancellara som kaptajn på sit hold. Håber inderligt at Boasson Hagen kører sig i førertrøjen i morgen, selvom jeg desværre ikke helt tror på det
!
Rang:
JuniorrytterNu havde Tony Martin en punkteringen i dag, ellers have han været i top 3
Rang:
TalentDet er jeg nu ikke helt sikker på, men alligevel er jeg skuffet. Jeg tror ikke han kunne have rørt top 3 med den måde de kørte på i dag. Synes heller ikke det så vildt imponerende ud indtil han havde defekt. Men vil ikke udtale mig mere om Martins præstation, udover at jeg stadig er skuffet over Martin. Men spændende bliver det helt sikkert i morgen, om der vil blive forskydninger i klassementet eller ej.
Rang:
JuniorrytterTony havde vist samme tid som CHavanel på mellemtiden, så tror sagtens at den kunne havde stået mellem ham og Fabian, men virkelig flot kørt af Bardley der viser at han er i form 
Super AdministratorNiels1995 skrev:
Det er jeg nu ikke helt sikker på, men alligevel er jeg skuffet. Jeg tror ikke han kunne have rørt top 3 med den måde de kørte på i dag. Synes heller ikke det så vildt imponerende ud indtil han havde defekt. Men vil ikke udtale mig mere om Martins præstation, udover at jeg stadig er skuffet over Martin. Men spændende bliver det helt sikkert i morgen, om der vil blive forskydninger i klassementet eller ej.
Helt ærligt! Han havde samme tid som Chavanel ved første mellemtid og kom i mål 16 sek efter ham. Punkteringen kostede sandsynligvis omkring 15 sek (altså tiden det tog ham at skifte cykel og så at komme op i rytme igen.
Han havde mindst været i top 5, hvis det ikke var for den punktering og det kunne meget vel være bedre. Nej, han havde nok ikke slået Cancellara, men han havde helt sikkert været med helt oppe. Desuden er det jo svært at vurdere på enkelstarter, Jeg har i hvert fald flere gange taget fejl med rytteres fart!
Rang:
TalentHmm det er svært at sige, hvordan det hele kunne være endt. Faktum er, at Martin var lidt uheldig..