Rang:
Kaptajn
Team Sky – We’re aiming high

Halløjsa, og velkommen til min forårsstory anno 2011! Jeg følte at det efterhånden var tid til noget ”ordentligt” fra min side igen, så jeg fik lyst til at starte en story. Mit favorit-hold blev valget, da det simpelthen er dem jeg har mest lyst med. Jeg håber at jeg kan holde denne story kørende i lang tid, så både i og jeg selv får mest muligt ud af den. Jeg vil gøre så meget som muligt for at strække den godt ud, og samtidig holde storyen på et højt niveau. Det betyder at jeg ikke vil producere updates så hurtigt, men vil måske nøjes med at lave en 2-3 stykker om ugen. Updates vil måske heller ikke være helt så lange, når vi har med mindre løb at gøre, men jeg vil stadig satse på at få alle ProTour-løb med. Det vil igen være billederne der er i højsædet, men stadig med en fin portion tekst til. Nå, men nok snak - Lad os komme til sagen.
Info:
Spil: Pro Cycling Manager 2010
Database: PCMDaily 2011 Beta
Sværhedsgrad: Har valgt at spille på ekstrem. Både for at udfordre mig selv og for at få mere realisme. Det er muligt at det bliver ændret.
Økonomi: Svær
Egenskabernes udvikling: 0,5
Grafik af: Cycling_Freak27. Tusind tak!
Rang:
Kaptajn
Tid til Holdpræsentationen

Kaptajnerne
Edvald Boasson Hagen:
Hagen er holdets stjernefrø. Han kan mildest talt det meste og mestrer især spurten og enkeltstarten flot. Han har formået at skabe store resultater de seneste år, og det skulle meget gerne gentage sig i år. Det tror vi på sker, og derfor får han mange store roller som sprinter. Blandt andet bliver han sprinterkaptajn i Tour de France, hvor han vil gå efter pointtrøjen. Ligeledes vil Milano – San Remo være et af hans store mål.
Juan Antonio Flecha:
Flecha er en utrolig kraftfuld rytter, som kan sætte et voldsomt tempo på flad vej. Især når de belgiske og franske brostensdækkede landeveje skal passeres, er han ufattelig stærk, og han er en af de største favoritter i den slags løb. Indenfor de seneste år har han præsteret under det niveau som vi ved han besidder, så vi vil gøre alt for at han kan slutte karrieren af med manér. Han vil selvfølgelig blive ubestridt kaptajn i brostensklassikerne, men vil også få chancen i andre løb. Han bliver også en vigtig brik i Tour de France, da han bliver sidste Leadout-man for Hagen i sprinten.
Bradley Wiggins:
Wiggins er vores klassements- og tempostjerne. Efter hans 4. plads i Tour de France 2009, vil han gerne gøre en god figur i dette løb igen. Derfor vil han blive vores kaptajn i Touren, men vil også have en hovedrolle i alle de andre løb han er med i. Han får også chancen for at blive verdensmester i tidskørsel og skal køre nogle af de sene klassikere på året.
De lette ryttere
Simon Gerrans:
Gerrans er kaptajnen når vi når til de lange kuperede klassikere I Benelux – Ardennerklassikerne. Han er meget holdbar på de små stejle bakker, og han har før vist at han sagtens kan følge med når det går stærkt, så vi satser på at han kan opnå en top-5 i en af de tre store klassikere. Han vil også køre Tour de France som hjælper for Wiggins og vil helt sikkert også få chancen i mindre etapeløb.
Michael Rogers:
Rogers er I denne sæson kommet til fra HTC-Columbia og han vil få en vigtig rolle. Han bliver kaptajn i Giroen og skal forsøge at få en god samlet placering. Vi har stor tillid til Michael og derfor tror vi at han kan opnå en top-10 placering eller bedre. Vi vil også se ham hjælpe Wiggins i Touren.
Thomas Löfkvist:
Med hans gode enkeltstart, og det lette tråd opad er han perfekt til mindre etapeløb. Derfor vil vi se ham vise Sky-trøjen frem i løb som Paris-Nice, Tour of California og Dauphiné Liberé. Derudover vil han hjælpe Gerrans i Ardennerne, eller måske selv gå efter et godt resultat. Han får en delt kaptajnrolle i Vueltaen, som han skal køre sammen med Uran.
Rigoberto Uran:
Uran er et af de større talenter på holdet når det gælder det kuperede terræn, såvel som de små etapeløb. Derfor vil han køre den samme type løb som Löfkvist og vi vil se ham i front af de spanske etapeløb. Han vil også blive kaptajn i nogle af efterårets endagsløb som Classica San Sebastian og Lombardiet Rundt, hvor han sagtens kunne gå hen og overraske alverdens cykelentusiaster med en sejr. Han bliver derudover et vigtigt kort i Vueltaen, hvor han sandsynligvis får lov til at gå efter nogle etapesejre.
Christian Knees:
Efter Team Milram lukkede måtte Knees søge nye græsgange. Den tyske mester drog derfor til Team Sky, så han kunne fortsætte med at køre flot cykelløb. Knees har også sine forcer i bjergene og på enkeltstarterne, så der er endnu en mulighed for sejr i de mindre etapeløb. Dog vil han nok også komme til at køre en GT, enten som hjælper, eller for at køre sine egne chancer. Hans største mål bliver dog Dauphiné Liberé.
De tunge ryttere
Greg Henderson:
Trods sin alder er Henderson stadig utrolig hurtig på stregen. Det er ikke sjovt at komme med ham til mål i hvert fald. Dog har han problemer når det går opad, og det er ikke just til hans store fordel, da han dermed ikke altid vil kunne følge feltet hen til sprinten. Derfor vil han køre løb, hvor sprinteretaperne er så flade som muligt. Touren ligger ret godt til ham, men det bliver det desværre ikke til, da Hagen er vores sprinter der. Så Henderson får lov til at blive sprinterkaptajn i Vueltaen og så må vi se hvordan det går.
Ben Swift:
Swift er et af de største sprintertalenter i verden og om et par år vil han også få en meget markant rolle her på Sky. Selv i år får han muligheden for at slå sig løs, da han skal sørge for etapesejre i Italien. Giroen bliver hans sæsonmål, men han får også en del andre chancer selvfølgelig. Det bliver spændende at følge den unge britte igennem det der forhåbentlig bliver hans gennembrudssæson.
Kurt Asle Arvesen:
Arvesen er efterhånden en rutineret rotte. Han har opnået flotte resultater igennem sin lange karriere, og selvom han er ved at være på vej mod pension, så kan han stadig sagtens være med hvor det gælder. Han bliver en vigtig del af Sky-toget i Touren, såvel som i alle de andre løb han er med i. Hans job vil primært blive som leadout, eller som hjælper i klassikerne, men han kan også sagtens selv snuppe en sejr i et udbrud eller i en lille gruppe.
Geraint Thomas:
Thomas viste i sidste sæson at han sagtens kan være med hvor det sker. Især på en enkeltstart eller i en spurt er han stærk. Han vil blive en vigtig brik i år, såvel som i fremtiden, da han både kan fyre en flot lead-out af, og også selv køre med om sejren. Derudover har han gode chancer i løb som Tour of Qatar og Tour of Oman, med flade etaper og enkeltstarter. Eneco Tour ligger også lige til højrebenet for ham.
Dette var kun nøglerytterne. Resten af holdet består af mere eller mindre dygtige hjælperyttere, som brænder for deres kaptajner. Der er gode hjælpere på alle fronter, så vores ambition er, at være med fremme i alle løb i sæsonen. Dette hold er der virkelig potentiale i, så lad os få en god sæson skudt i gang!
Next up: Mål for sæsonen.
Rang:
NøglerytterFlot min ven
Jeg glæder mig
Rang:
NøglerytterFuck du jo god vis du spiller på ekstremt.
Og økonomi på svær.
Men håber det bliver en story jeg gider at læse.
Rang:
KaptajnHehe.. Tak 
Vil gøre hvad jeg kan for at du kommer til at læse den 
Rang:
KaptajnJeg vil uden tvivl følge med
Klø på makker!
Det her bliver godt, det kan jeg mærke 
Rang:
Nøglerytterpurepasd skrev:
Hehe.. Tak
Vil gøre hvad jeg kan for at du kommer til at læse den
Super 
Rang:
KaptajnComicBoy skrev:Det håber jeg da det bliver. Hvis bare den kan leve op til min gamle story
Jeg vil uden tvivl følge med
Klø på makker!
Det her bliver godt, det kan jeg mærke
Rang:
AmatørDejligt med en story fra din side af. Har set lidt på den anden du lavede og den fangede mig virkelig med alle de billeder.
Rang:
NøglerytterKan vi for en gang skyld se frem til flot sprog, eller er det det samme triste "blogging" fænomen, du arbejder med? 
Nå, spøg til side; Bliver interessant at se, om du har evner til at få lige så meget opmærksomhed på denne, som det lykkedes med Milram-bloggen. Med al respekt, så undrer jeg mig over, hvordan admins har tid til at lave stories, men jeg følger spændt.
Rang:
SofarytterLyder godt. Vil følge.
Rang:
Kaptajnmikk88 skrev:Altså nu er der jo heller ikke meget for adminsne at lave nu om dage har på Geeks Da der ikke sker så meget længere og at Geeks måske ikke er hel så stort længere da alle de gode admins(Rau, Raben osv. Ved dog ikke om de har været admins her men de er freragende admins på freaks) er sprunget væk IMO
Kan vi for en gang skyld se frem til flot sprog, eller er det det samme triste "blogging" fænomen, du arbejder med?
Nå, spøg til side; Bliver interessant at se, om du har evner til at få lige så meget opmærksomhed på denne, som det lykkedes med Milram-bloggen. Med al respekt, så undrer jeg mig over, hvordan admins har tid til at lave stories, men jeg følger spændt.
Men vil da følge vis jeg husker det
Rang:
KaptajnJa, jeg må desværre skuffe dig med at det bliver "blogging" igen.
Jeg ved heller ikke hvordan jeg får tid til det.. Altså når der ikke er noget at lave i crewet, kan jeg jo lige så godt skrive lidt ved siden af, ikke? Men fedt at du følger med
!
Rang:
Kaptajnmaddrengen skrev:Vil lige sige, at der er mere end du tror at lave som admin. Vil gerne våge pelsen og sige at der er lige så meget at lave nu, som der var i Geeks' "storhedstid". Vi er jo heller ikke så mange
mikk88 skrev:Altså nu er der jo heller ikke meget for adminsne at lave nu om dage har på Geeks Da der ikke sker så meget længere og at Geeks måske ikke er hel så stort længere da alle de gode admins(Rau, Raben osv. Ved dog ikke om de har været admins her men de er freragende admins på freaks) er sprunget væk IMO
Kan vi for en gang skyld se frem til flot sprog, eller er det det samme triste "blogging" fænomen, du arbejder med?
Men vil da følge vis jeg husker det
Rang:
NøglerytterDet er noget af en vovet antagelse, Pure. ^
- Desuden, så er det fint at admins udadtil viser aktivitet, men jeg ville personligt hellere have set guides, nyheder el. lign. ting fra din side af, fremfor endnu en story.. Ja, dem har vi jo så mange af i forvejen. Endvidere vil jeg mene, at det i bund og grund alligevel er fint, at siden for en gangs skyld får en fed og længerevarende (forhåbentligt) story.
Rang:
Kaptajnmikk88 skrev:Det bliver der skam også arbejdet på
Det er noget af en vovet antagelse, Pure. ^
- Desuden, så er det fint at admins udadtil viser aktivitet, men jeg ville personligt hellere have set guides, nyheder el. lign. ting fra din side af, fremfor endnu en story.. Ja, dem har vi jo så mange af i forvejen. Endvidere vil jeg mene, at det i bund og grund alligevel er fint, at siden for en gangs skyld får en fed og længerevarende (forhåbentligt) story.
Rang:
KaptajnSå er der lagt en holdpræsentation op i indlæg#1. Håber i kan lide den 
Rang:
Amatør
Udemærket skrevet, fint og letforståeligt dansk 
Der er dog nogen få ting
1. Ved ikke om det er et personligt problem, men jeg bryder mig ikke om ordet "stjernefrø" 
2. Forstår godt meningen i opdelingen af tunge og lette ryttere, selvom den ikke er helt rigtig. Sidste år kan jeg se at Ben Swift vejede 65 kg., mens Christian Knees vejede 81 kg.
Men godt arbejde jeg følger. KIU
Rang:
KaptajnMange tak skal du have. 
1. Ja, det er nok et "personligt problem" 
2. Tjaa.. Det var sådan set bare et synonym for sprintere og bjergryttere, men jeg kan sagtens se hvad du mener.
Takker for lidt kritik 
Rang:
NøglerytterRigtig flot følger da
FCN FCN FCN!