Rang:
Pro Tour vinder
Hvor intet voves - intet vindes.
2 trøjer efter 3.300 km - eller intet.
Målet er sat. Viljen på plads. Formen i top.
Ruten har aldrig været bedre til det. Navnet er Joaquim Rodriguez, og jeg vil vinde Vuelta a España. Nej. Jeg vil dominere!
- Statement set
Rang:
Pro Tour vinderINFO
Spil: Pro Cycling Manager 2011
Sværhedsgrad: Hard
Database: PCMDaily 2011 Expansion Pack V1
Hold: Katusha
Rytter: Joaquim Rodriguez
Løb: Vuelta a España 2011
..::UPDATES::..
Intro
Rodriguez VS Scarponi
Benidorm TTT
Petrer - Totana
Baza - Sierra Nevada
Sierra Nevada - Valdepeñas de Jaén
Talavera de la Reina - San Lorenzo de El Escorial
Afslutningen
Rang:
KaptajnHvad betyder statement? Og ikke ligefrem en fangende intro...
Rang:
Pro Tour vinderStatement betyder "erklæring".
Vil ikke sige den ikke er fangende. Vil bare kalde den original og en som for få ganges skyld skiller sig ud fra den pladrende norm.
Rang:
KaptajnDet er svært at bedømme ud fra dette, og også svært at sige om den er "fangende" når du har skrevet 2-2,5 side.. Men dybt skuffende du kun spiller på svær 
Rang:
Pro Tour vinder
Med avisen lagt udover hele natbordet oppe på værelset, som jeg deler med min gode ven, Moreno, gennemgik jeg alle artikler omkring Vuelta a España, noget interessant? Mine øjne faldt hurtigt ned på en grafik der skulle vise det formodede styrkeforhold mellem Michele Scarponi, den store konkurrent sammen med Igor Antón og Vincenzo Nibali, og jeg.
Den tippede mig til at være bedre stillet, meget grundet mit hold. Men jeg ville vise dem noget andet. Det var ikke kun mit hold der skulle gøre forskellen for mig. Det var mig selv!
- Statement set
Rang:
KaptajnMå sige at dette er min favorit indtil videre. Elsker også dit tb!
Rang:
KaptajnMeget kort update. Det virker lidt som om, at den kun er der for at opbygge spænding før Vueltaen rent faktisk starter.
Rang:
TalentJeg tror vi har vinder storyen her 
Rang:
JuniorrytterWow en vild start! Er allerede helt vild med den! 
Rang:
KaptajnFantastisk layout! Hold den kørende, så kan du gå hen og vinde 
Rang:
Pro Tour vinder
Benidorm TTT
15 grufulde kilometre ventede på mig, før dagens etape. Præsentationen i går gik fint og problemfrit og vi kunne hurtigt vende tilbage til hotellet med tankerne fikseret på næste dags strabadser. Vores hold er ikke ligefrem spækket med store lokomotiver så vi var naturligvis nervøse for dagen. Om det havde noget på sig måtte vi vente med at se til bagefter.
Det var varmt, da vi startede opvarmningen i fællesskab, og i løbet af vores rekognoscering af ruten blev det kun varmere i den spanske badeby, ved navn Benidorm. Vi trillede op på den bredde startrampe, der var placeret på stranden, Horrach og Moreno på hver sin side af mig og med Karpets som manden der skulle ligge ud for os. Vi ventede nervøst på startsignalet fra kommisæren.
”GO!”, lød det fra den halvskaldede spanier og vi trådte maskinerne i gang, jeg skulle nu fuldføre præcist 19 minutter og 1 sekunds lidelse, fordelt over 15 km. Jeg var ikke skabt til det her tonseri fra naturens side. 58 kg fordelt over 169 cm, er ikke ligefrem betegnelsen på en stor temporytter og det har også vist sig helt korrekt hver eneste gang. Nå, men lad os komme tilbage til fortællingen om etapen.
Allerede efter de første par kilometre kunne jeg godt fornemme det her ikke gik som ønsket. Det var som om vi manglede bid. Vildskab. Vi kunne ikke gøre andet end at fortsætte kørslen og håbe på det ikke kun var os der havde det svært på ruten, hvilket det heldigvis ikke kun var.
1’36’’ sluttede vi efter vinderne fra Radioshack og til vores overraskelse slog vi bl.a. Liquigas som vi ellers frygtede, ville få et forspring til os.
Mere er der ikke rigtig at sige til dagens etape. Løbet er kun lige begyndt. 20 etaper endnu som vi kan gøre en forskel på, det her er ikke vores terræn så vi kan ikke være helt skuffede, men selvfølgelig heller ikke være tilfredse med at tabe 1’36’’. Dagen i morgen ligner umiskendeligt en sprinterafslutning hvor de hurtigste folk får en af deres få chancer i denne Vuelta.
Det ser fornuftigt ud for mig.
- Statement set
Rang:
AmatørSpændende glæder mig til mere
Rang:
Luksus HjælperytterRaben skrev:
”GO!”, lød det fra den halvskaldede spanier og vi trådte maskinerne i gang, jeg skulle nu fuldføre præcist 19 minutter og 1 sekunds lidelse, fordelt over 15 km. Jeg var ikke skabt til det her tonseri fra naturens side. 58 kg fordelt over 169 cm, er ikke ligefrem betegnelsen på en stor temporytter og det har også vist sig helt korrekt hver eneste gang. Nå, men lad os komme tilbage til fortællingen om etapen.
Allerede efter de første par kilometre kunne jeg godt fornemme det her ikke gik som ønsket. Det var som om vi manglede bid. Vildskab. Vi kunne ikke gøre andet end at fortsætte kørslen og håbe på det ikke kun var os der havde det svært på ruten, hvilket det heldigvis ikke kun var.
Rigtig fin update, måske lidt kort.
Lige et lille men, det hele for mig faldt til jorden da du skrev: Nå, men lad os komme tilbage til fortællingen om etapen. Hader når nogle skriver det. Men det er jo bare en smagsag.
Rang:
KaptajnVirkelig flot. Dog synes jeg inrykket er en anelse for stort, men det er sku så lidt, så det næsten ikke bør nævnes. Smukt arbejde
Rang:
SofarytterHELT VILDT GOD STORY!!! min favorit indtil videre
Rang:
KaptajnDu skriver jo flot, så gør lige dig selv en tjeneste ved at få styr på de der kommaer. I tredje afsnit mangler du en helt masse af dem, hvilket jeg har en irriterende vane med at lægge mærke til.
En anden ting er, at kilometre altså er engelsk. På dansk hedder det én kilometer, to kilometer, flere kilometer, en million kilometer osv.
Til sidst vil jeg sige, at jeg er enig med Tomtom. Kan ikke lide, når folk skriver noget a la dét.
Men som jeg startede med at skrive, skriver du fint, og dette her skal nok blive godt.
Rang:
Pro Tour vinderTak for kommentarerne, so far.!
Rang:
KaptajnRigtig godt! Klart min favorit. 
Rang:
NøglerytterSynes grafikken er veludført og meget flot, men personligt er jeg ikke vild med din måde at skrive på. Det fanger mig ikke umiddelbart, men jeg vil da kigge lidt engang i mellem.