Pinlige øjeblikker i Legestuen

Pinlige øjeblikker

Opret emne

Rang: Kaptajn

Som sagt siger overskrifen næsten alt det her er det sted i kan skrive om det mest pinligste der er sket for jer her er mit:

Min ven var lige blevet overfaldet og jeg tudbrølet og jeg har aldrig vist mine følelser overfor hele klassen også da jeg sætter mig ned på en stol og tuder helt vildt kommer en jeg var mega vild med lige i mod mig og ager mig på kinden og prikker med sin pegefinger på min næse! Shock! Jeg græd men var godt nok også flov man!

Rang: Talent

Hmm.. Være til en fest med en masse andre, ende pikkestiv og så vågne op i en seng med 2 fyre og 3 piger.. Fandt så ud af at jeg havde knaldet med en af pigerne, imens en anden pige havde set på.. Desværre var det den klamme jeg havde knaldet foran hende jeg egentligt gerne ville i trusserne på Griner.. Og det var alle nogle jeg lige var startet på uddannelse med.

Ellers en masse andre pinlige øjeblikke under druk. Eller tabte væddemål; bl.a. hvor jeg skulle løbe nøgen gennem byen, eller hvor jeg skulle snave en gammel drankerkvinde.. Åh den ungdom.

Corpicus skrev:

Hmm.. Være til en fest med en masse andre, ende pikkestiv og så vågne op i en seng med 2 fyre og 3 piger.. Fandt så ud af at jeg havde knaldet med en af pigerne, imens en anden pige havde set på.. Desværre var det den klamme jeg havde knaldet foran hende jeg egentligt gerne ville i trusserne på Griner.. Og det var alle nogle jeg lige var startet på uddannelse med.

Ellers en masse andre pinlige øjeblikke under druk. Eller tabte væddemål; bl.a. hvor jeg skulle løbe nøgen gennem byen, eller hvor jeg skulle snave en gammel drankerkvinde.. Åh den ungdom.

Pinligt

Hvordan overfaldet?

SaL skrev:

Hvordan overfaldet?

Sparket ikke voldtaget men udsat for vold Smiler Jeg hader ham nu pga. at han er dum nu

Det ville jeg ikke kalde pinligt, men har nok noget med alderen at gøre.
Har selv oplevet en kammerat blive gennembanket, med brækket kindben og næse, samt nogle tabte tænder til følge. Græd ikke, men ville ikke have følt det pinligt hvis jeg gjorde. Det er noget chokerende, og specielt hvis man har fået nogle procenter indenbords er det naturligt at reagere sådan.

Rang: Pro Tour vinder
Hof-Point: 400

Vågnet op skaldet efter en ordentlig god fest.. Mere er der ikke at sige..

Rang: Amatør

Corpicus skrev:

Hva valgte du så Griner?

Hvad jeg valgte? Begge dele var straf for at tabe et væddemål, så har gjort dem begge Smiler

Rang: Luksus Hjælperytter

Lave en stinker i hele klassen så halvdelen blev nød til at holde sig for næsen

tomtom skrev:

Den var hård! Shock!

(Har prøvet det samme)

tomtom skrev:

sker tit....

Super Administrator
Rang: Pro Tour vinder
Hof-Point: 85

Rykket til legestuen.

Overskriften er fail. "Pinlige øjeblikker" Hvad skal det betyde?

BB- skrev:

Overskriften er fail. "Pinlige øjeblikker" Hvad skal det betyde?

Pinlige øjeblikke

Den hedder stadig pinlige øjeblikker...

Og mit pinlige øjeblik var da jeg kom ind på Geeks igen :'( 

Rang: Stagiaire

Corpicus skrev:

Det ville jeg ikke kalde pinligt, men har nok noget med alderen at gøre.
Har selv oplevet en kammerat blive gennembanket, med brækket kindben og næse, samt nogle tabte tænder til følge. Græd ikke, men ville ikke have følt det pinligt hvis jeg gjorde. Det er noget chokerende, og specielt hvis man har fået nogle procenter indenbords er det naturligt at reagere sådan.

Du kan ikke skirve noget uden at alkohol er iblandt Corpicus :O !

Svar
For at oprette et svar skal du være logget ind, har du ikke en bruger? Så kan du oprette en her!
Login på PCMGeeks.dk
Navn:
Kodeord:
Husk
Opret bruger Glemt password?
Reklame
PCMGeeks-chatten
pawel-1981 - 20-04-13 21:37
kurwa mać
kobilo - 11-04-13 19:19
nogle der ved om gamecenter er lukket?
Naustratze - 06-04-13 12:15
Du er en af de hurtige hva'?
ContadorFreak - 05-04-13 20:22
Siden er død !!!!
m-simonsen - 23-03-13 16:06
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
m-simonsen - 23-03-13 16:00
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
Naustratze - 17-03-13 13:33
Har skrevet.
Juniorfjas - 15-03-13 17:07
findes rolf og ritter soundpakke ikke til pcm2012?
frederik8840 - 11-03-13 18:00
Nogle der kan hjælpe mig har fået PCM12 idag og har kommet til at sætte den til 1900 i skærm oplysning og den skulle havde været i 1600 hvad kan jeg gøre?
LukasPCM12 - 10-03-13 16:55
tror i de laver PCM13 til Macbook, så man ikke behøver at downloade windows??

Menu pil Replikarkiv
Søg på PCMGeeks

Statistik
Brugere i alt: 18524
Nye brugere seneste 24 timer: 0
Nye brugere seneste 7 dage: 9
Nye brugere seneste 30 dage: 33
Execution test: 1.36889614518
© PCMGeeks.dk - En del af Youth Portals I/S. Tour De France 2011 PS3 - Tour De France 2011 XBOX 360