Rang:
KaptajnSom sagt siger overskrifen næsten alt det her er det sted i kan skrive om det mest pinligste der er sket for jer her er mit:
Min ven var lige blevet overfaldet og jeg tudbrølet og jeg har aldrig vist mine følelser overfor hele klassen også da jeg sætter mig ned på en stol og tuder helt vildt kommer en jeg var mega vild med lige i mod mig og ager mig på kinden og prikker med sin pegefinger på min næse!
Jeg græd men var godt nok også flov man!
Rang:
TalentHmm.. Være til en fest med en masse andre, ende pikkestiv og så vågne op i en seng med 2 fyre og 3 piger.. Fandt så ud af at jeg havde knaldet med en af pigerne, imens en anden pige havde set på.. Desværre var det den klamme jeg havde knaldet foran hende jeg egentligt gerne ville i trusserne på
.. Og det var alle nogle jeg lige var startet på uddannelse med.
Ellers en masse andre pinlige øjeblikke under druk. Eller tabte væddemål; bl.a. hvor jeg skulle løbe nøgen gennem byen, eller hvor jeg skulle snave en gammel drankerkvinde.. Åh den ungdom.
Rang:
KaptajnCorpicus skrev:
Hmm.. Være til en fest med en masse andre, ende pikkestiv og så vågne op i en seng med 2 fyre og 3 piger.. Fandt så ud af at jeg havde knaldet med en af pigerne, imens en anden pige havde set på.. Desværre var det den klamme jeg havde knaldet foran hende jeg egentligt gerne ville i trusserne på
Ellers en masse andre pinlige øjeblikke under druk. Eller tabte væddemål; bl.a. hvor jeg skulle løbe nøgen gennem byen, eller hvor jeg skulle snave en gammel drankerkvinde.. Åh den ungdom.
Pinligt
Rang:
KaptajnHvordan overfaldet?
Rang:
KaptajnSaL skrev:
Hvordan overfaldet?
Sparket ikke voldtaget men udsat for vold
Jeg hader ham nu pga. at han er dum nu
Rang:
TalentDet ville jeg ikke kalde pinligt, men har nok noget med alderen at gøre.
Har selv oplevet en kammerat blive gennembanket, med brækket kindben og næse, samt nogle tabte tænder til følge. Græd ikke, men ville ikke have følt det pinligt hvis jeg gjorde. Det er noget chokerende, og specielt hvis man har fået nogle procenter indenbords er det naturligt at reagere sådan.
Rang:
Pro Tour vinderVågnet op skaldet efter en ordentlig god fest.. Mere er der ikke at sige..
Rang:
AmatørCorpicus skrev:
Hmm.. Være til en fest med en masse andre, ende pikkestiv og så vågne op i en seng med 2 fyre og 3 piger.. Fandt så ud af at jeg havde knaldet med en af pigerne, imens en anden pige havde set på.. Desværre var det den klamme jeg havde knaldet foran hende jeg egentligt gerne ville i trusserne på
Hva valgte du så
?
Rang:
TalentHvad jeg valgte? Begge dele var straf for at tabe et væddemål, så har gjort dem begge 
Rang:
Luksus HjælperytterLave en stinker i hele klassen så halvdelen blev nød til at holde sig for næsen
Rang:
Kaptajntomtom skrev:
Lave en stinker i hele klassen så halvdelen blev nød til at holde sig for næsen
Den var hård! 
(Har prøvet det samme)
Rang:
Kaptajntomtom skrev:sker tit....
Lave en stinker i hele klassen så halvdelen blev nød til at holde sig for næsen
Super AdministratorRykket til legestuen.
Rang:
KaptajnOverskriften er fail. "Pinlige øjeblikker" Hvad skal det betyde?
Rang:
KaptajnBB- skrev:Pinlige øjeblikke
Overskriften er fail. "Pinlige øjeblikker" Hvad skal det betyde?
Rang:
KaptajnDen hedder stadig pinlige øjeblikker...
Og mit pinlige øjeblik var da jeg kom ind på Geeks igen :'(
Rang:
StagiaireCorpicus skrev:
Det ville jeg ikke kalde pinligt, men har nok noget med alderen at gøre.
Har selv oplevet en kammerat blive gennembanket, med brækket kindben og næse, samt nogle tabte tænder til følge. Græd ikke, men ville ikke have følt det pinligt hvis jeg gjorde. Det er noget chokerende, og specielt hvis man har fået nogle procenter indenbords er det naturligt at reagere sådan.
Du kan ikke skirve noget uden at alkohol er iblandt Corpicus :O !