pcm 12 urealistisk simulation i Pro Cycling Manager 2011: Generelt

pcm 12 urealistisk simulation

Opret emne

Rang: Sofarytter

hej,

er jeg den eneste der har bemærket halv urealistiske resultater ved simulation? bla. simulerede jeg lige milan san remo. med turgot som 1. og cavendish som 2er?

er der ikke noget galt??

Jeg har også oplevet en masse underlige resultater, fx vinder Cavendish aldrig en spurt, det er altid en eller anden Continental-rytter eller en sprinter fra enten AG2R eller nogle af de andre bundhold (bundhold pga. Deres sprintere, ikke deres gt'er)

Rang: Talent

Det er højest sandsynligt en bug i PCM2012. Spillene har altid bugs, men der kommer altid en patch som retter op på mange af bugsne. jeg tror det er en bug som gør, at i overlever det ske. Jeg har selv ikke oplevet det, men kan sige så meget, at det er meget urealistisk når man simulerer, så derfor kan det ske, måske det kan være grundene til, at du får så mærkelige simulationer, som du gør Smiler!

I mit spil udløber saxobanks kontrakt i år 2099, måske en lille bug. Her er der et par sjove vindere indtil nu: tirreno adriatico vinder= dario cataldo. Milan San remo vinder= thomas de gendt. Katalonien rundt vinder= Peter stetina. Gent wegelgem vinder = stuart O'Grady. Paris Roubaix vinder = geoffrey lequatre. Amstel vinder= Alexandre geneiz. Wallonne vinder = Francesco ginanni. L-B-L vinder = mathieu ladagnous. Romandiet

Rundt vinder = Andreas schillinger.                                                                                                                                           Ha Ha kan kun grine 😄

Rang: Kaptajn

Den nye patch retter op på buggen.

Er der kommet en ny patch? Hvis ja hvor finder man den?

Rang: Talent

PCMFreaks.dk

Takker Smiler

Rang: Luksus Hjælperytter

Det har sgu ikke altid været lige realistisk i 11'eren.

Det er ikke kun i simulation det er urealistisk! 
På en hård bjergetape kan jeg simpelthen ikke vinde. Har prøvet adskillige gange.
Jeg angriber med Bradley Wiggins som har 80 i bjerg, hvorefter han måske får 20-30 sek. forspring. Så angriber en rytter som Herrera som har 74, eller en anden med de stats, og Wiggins er hentet uden problemer.  

Du bruger sikkert alt din energi for hurtigt - jeg mener har du overhovedet noget rødt tilbage i hans bar efter angrebet? Og er Wiggins overhovedet i form? Var han -5 på dagen?

Rang: Kaptajn

Du skal ikke angribe til det røde er væk, for så går han død.. Hvis du gør det Smiler Angrib til det er halvveret, også sæt ham på dot knappen og 75% Smiler

Rang: Juniorrytter

Jeg har også problemer med at køre bjergetaper uden simulation. Eksempel. Jeg kører med De Gendt i Giroen som kaptajn og hoogerland som fri rytter. De Gendt er betydeligt bedre (tror 7-8 i stats) end Johnny hoogerland, som kun har lidt over 70. Begge ryttere er i topform, 96 % form. 

Når de for alvor begynder at gå op ad og jeg eksempelvis sætter Hoogerland samt De Gendt til at køre i "tempo" 70 kører Hoogerland fra De Gendt, og de Gendt kan slet ikke følge med ham eller nogle af de andre. Noget andet er at Fuglsang vandt Giroen i mit spil, hvilket er umådeligt urealistisk..

Hos mig er simulationen faktisk rigtig realistisk, men f.eks da jeg sendte Takashi Miyazawa og Jonathan Cantwell i udbrud og de holdt til mål tabte de til to med 61 og 66 i spurt stats.

Svar
For at oprette et svar skal du være logget ind, har du ikke en bruger? Så kan du oprette en her!
Login på PCMGeeks.dk
Navn:
Kodeord:
Husk
Opret bruger Glemt password?
Reklame
PCMGeeks-chatten
pawel-1981 - 20-04-13 21:37
kurwa mać
kobilo - 11-04-13 19:19
nogle der ved om gamecenter er lukket?
Naustratze - 06-04-13 12:15
Du er en af de hurtige hva'?
ContadorFreak - 05-04-13 20:22
Siden er død !!!!
m-simonsen - 23-03-13 16:06
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
m-simonsen - 23-03-13 16:00
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
Naustratze - 17-03-13 13:33
Har skrevet.
Juniorfjas - 15-03-13 17:07
findes rolf og ritter soundpakke ikke til pcm2012?
frederik8840 - 11-03-13 18:00
Nogle der kan hjælpe mig har fået PCM12 idag og har kommet til at sætte den til 1900 i skærm oplysning og den skulle havde været i 1600 hvad kan jeg gøre?
LukasPCM12 - 10-03-13 16:55
tror i de laver PCM13 til Macbook, så man ikke behøver at downloade windows??

Menu pil Replikarkiv
Søg på PCMGeeks

Statistik
Brugere i alt: 18525
Nye brugere seneste 24 timer: 1
Nye brugere seneste 7 dage: 10
Nye brugere seneste 30 dage: 34
Execution test: 1.36895725757
© PCMGeeks.dk - En del af Youth Portals I/S. Tour De France 2011 PS3 - Tour De France 2011 XBOX 360