Rang:
Sofarytterhej,
er jeg den eneste der har bemærket halv urealistiske resultater ved simulation? bla. simulerede jeg lige milan san remo. med turgot som 1. og cavendish som 2er?
er der ikke noget galt??
Rang:
SofarytterJeg har også oplevet en masse underlige resultater, fx vinder Cavendish aldrig en spurt, det er altid en eller anden Continental-rytter eller en sprinter fra enten AG2R eller nogle af de andre bundhold (bundhold pga. Deres sprintere, ikke deres gt'er)
Rang:
TalentDet er højest sandsynligt en bug i PCM2012. Spillene har altid bugs, men der kommer altid en patch som retter op på mange af bugsne. jeg tror det er en bug som gør, at i overlever det ske. Jeg har selv ikke oplevet det, men kan sige så meget, at det er meget urealistisk når man simulerer, så derfor kan det ske, måske det kan være grundene til, at du får så mærkelige simulationer, som du gør
!
Rang:
SofarytterI mit spil udløber saxobanks kontrakt i år 2099, måske en lille bug. Her er der et par sjove vindere indtil nu: tirreno adriatico vinder= dario cataldo. Milan San remo vinder= thomas de gendt. Katalonien rundt vinder= Peter stetina. Gent wegelgem vinder = stuart O'Grady. Paris Roubaix vinder = geoffrey lequatre. Amstel vinder= Alexandre geneiz. Wallonne vinder = Francesco ginanni. L-B-L vinder = mathieu ladagnous. Romandiet
Rundt vinder = Andreas schillinger. Ha Ha kan kun grine 😄
Rang:
KaptajnDen nye patch retter op på buggen.
Rang:
SofarytterEr der kommet en ny patch? Hvis ja hvor finder man den?
Rang:
Talent
Rang:
SofarytterTakker 
Rang:
Luksus HjælperytterDet har sgu ikke altid været lige realistisk i 11'eren.
Rang:
SofarytterDet er ikke kun i simulation det er urealistisk!
På en hård bjergetape kan jeg simpelthen ikke vinde. Har prøvet adskillige gange.
Jeg angriber med Bradley Wiggins som har 80 i bjerg, hvorefter han måske får 20-30 sek. forspring. Så angriber en rytter som Herrera som har 74, eller en anden med de stats, og Wiggins er hentet uden problemer.
Rang:
SofarytterDu bruger sikkert alt din energi for hurtigt - jeg mener har du overhovedet noget rødt tilbage i hans bar efter angrebet? Og er Wiggins overhovedet i form? Var han -5 på dagen?
Rang:
KaptajnDu skal ikke angribe til det røde er væk, for så går han død.. Hvis du gør det
Angrib til det er halvveret, også sæt ham på dot knappen og 75% 
Rang:
JuniorrytterJeg har også problemer med at køre bjergetaper uden simulation. Eksempel. Jeg kører med De Gendt i Giroen som kaptajn og hoogerland som fri rytter. De Gendt er betydeligt bedre (tror 7-8 i stats) end Johnny hoogerland, som kun har lidt over 70. Begge ryttere er i topform, 96 % form.
Når de for alvor begynder at gå op ad og jeg eksempelvis sætter Hoogerland samt De Gendt til at køre i "tempo" 70 kører Hoogerland fra De Gendt, og de Gendt kan slet ikke følge med ham eller nogle af de andre. Noget andet er at Fuglsang vandt Giroen i mit spil, hvilket er umådeligt urealistisk..
Rang:
Sofarytter
Rang:
SofarytterHos mig er simulationen faktisk rigtig realistisk, men f.eks da jeg sendte Takashi Miyazawa og Jonathan Cantwell i udbrud og de holdt til mål tabte de til to med 61 og 66 i spurt stats.