Rang:
SofarytterHej PCMGeeks 
Til at starte med vil jeg gerne sige at jeg ikke ved om dette er det rette sted at lægge denne tråd men jeg kunne ikke finde et bedre sted.
Jeg har lavet en opdatering af Rolf og Ritters kommentatorsprog som jeg meget gerne vil dele her på sitet, men jeg har lidt problemer med at lægge den op.
Hvis der er nogen derude der kan hjælpe med en guide eller andet ville jeg blive meget glad 
Mvh Lynnet
Rang:
KaptajnDet er kun admins, der kan lægge downloads op, men hvis du foreslår den under Min konto/foreslå noget, så vil jeg eller en anden admin da lægge den op 
Rang:
VandbærerDet er så der ikke kommer virus og andet lort op siden. 0_O
Rang:
Amatørelikim skrev:
Hej PCMGeeks
Til at starte med vil jeg gerne sige at jeg ikke ved om dette er det rette sted at lægge denne tråd men jeg kunne ikke finde et bedre sted.
Jeg har lavet en opdatering af Rolf og Ritters kommentatorsprog som jeg meget gerne vil dele her på sitet, men jeg har lidt problemer med at lægge den op.
Hvis der er nogen derude der kan hjælpe med en guide eller andet ville jeg blive meget glad
Mvh Lynnet
Rang:
SofarytterDamianoXX: Hva skal jeg skrive under URL?
Andreas-lodahl: Det er blot en opdatering af rolf og ritter v2 som virker til PCM2011.. Jeg kan ikke huske om han er med i den.
Rang:
KaptajnJeg glæder mig

Rang:
Amatørelikim skrev:
DamianoXX: Hva skal jeg skrive under URL?
Rang:
SofarytterHar prøvet at uploade den nu.
Så må vi vente og se hva der sker 
Rang:
Talentså der er ingen nye lydfiler?
Rang:
VandbærerDen til PCM2010 virker 100% til 11'eren, så håber lidt du har sat nogle flere lydfiler ind, ellers synes jeg lidt du tager credit for noget du ikke har lavet 
Rang:
JuniorrytterO-D-Marseille skrev:
Den til PCM2010 virker 100% til 11'eren, så håber lidt du har sat nogle flere lydfiler ind, ellers synes jeg lidt du tager credit for noget du ikke har lavet
Helt enig, der skal jo være mange nye lydfiler før folk gider downloade det. Ellers kan jeg kun anbefale den gamle version, hvor der vist er blevet lagt meget arbejde i.