Manage You Team! i Andre Spil

Manage You Team!

Opret emne

Rang: Kaptajn

Hej og velkommen til Manage You Team. Du skal lave dit Team og vise at du dur til noget! altså du går ind i PCM10 og laver dit custom team. du skal sætte styring af eget hold på 100% så du har flest penge. du skal skrive en PM til mig når du har lavet dit hold. Der skal stå hvilke ryttere du har på dit hold self. kan du ikke tage ryttere som andre har taget. Du skal ikke tage et SS af dit hold du skal skrive hvilke ryttere du har på dit hold og hvad dit holdnavn erGriner Jeg skal nok vurdere om det er et forvoldsom hold. Du må have én kaptain det er en der er gode i bjerg eks. Andy. Du må have to fri ryttere det er en rytter som ca. er ligeså god som Sandy Casar. Du må have 1 luksus frirytter som ca. er lige så god som eks. Gesink. Du må have lige så mange dit hold kan klare af hjælpe ryttere. Hjælperytterne må bare ikke have mere end 74 i bjerg! Du må have en sprinter og to flade ryttere der kommer til at hjælpe ham. Jeg simulere etaperne med en DB hvor jeres hold er med i. Skriv herinde hvis du er med.

Rang: Sofarytter

Må der ikke være en sprinter? PS. jeg vil gerne være med skal bare lige vide om jeg må ha en sprinter med. og selvfølgelig hjælpere til sprinteren.

buffas1996 skrev:

Må der ikke være en sprinter? PS. jeg vil gerne være med skal bare lige vide om jeg må ha en sprinter med. og selvfølgelig hjælpere til sprinteren.

Det er rettet

Administrator
Hof-Point: 100

Du har godt nok mange ting igang Jonathan Smiler

Kiserlovski skrev:

Hjemmeside og det her?Smiler

Kiserlovski skrev:

Han har tilsyneladende tiden til det...

Administrator

Ja Damiano det kan jeg se :P

DamianoXX skrev:

Kiserlovski skrev:

Han har tilsyneladende tiden til det...

Jeg har meget tid nogle gangeGriner Lige her i weekenden har jeg meget tid..Griner

må der ikk være nogle mindre gode sprintere til at hjælpe og hvor god må den bedste sprinter være?

buffas1996 skrev:

må der ikk være nogle mindre gode sprintere til at hjælpe og hvor god må den bedste sprinter være?

Der må godt være mindre gode sprintere det er dem jeg kalder flade ryttere og den bedste må være ligeså god som man vil have ham

ok vil gå igang med at lave et hold nu.

Det hedder manage your team

Rang: Nøglerytter

Der er jo mange der vil vælge de samme ryttere. F.eks. vil en Contador og Andy blive valgt meget.

jona633c skrev:

Der er jo mange der vil vælge de samme ryttere. F.eks. vil en Contador og Andy blive valgt meget.

Og Cavendish, Hushovd og Farrar.

Administrator

Samuel Sanchez og Phillip Gilbert ? :P

Cance, Breschel ??

Administrator

jona633c skrev:

Når jeg laver Custom hold plejer jeg ikke at tage de 2, jeg plejer at have Kreuziger eller Gesink som kaptajner Smiler

Som sprinter, ville jeg nok have valgt Haedo.

Rang: Nøglerytter

Nej, men tænkte ikke lige over budgettet. Og Kiserlovski, det var forfanden bare eksempler. Når det handler om et godt custom team, når man skal konkurrere med andre, er da det smart at nappe Contador/Andy? :P

Sorry, men jeg syntes at dette er meget dårligt organiseret. Hold dig nu bare til ÉN ting, og fokuser på det Jonathan. Rolling eyes

Svar
For at oprette et svar skal du være logget ind, har du ikke en bruger? Så kan du oprette en her!
Login på PCMGeeks.dk
Navn:
Kodeord:
Husk
Opret bruger Glemt password?
Reklame
PCMGeeks-chatten
pawel-1981 - 20-04-13 21:37
kurwa mać
kobilo - 11-04-13 19:19
nogle der ved om gamecenter er lukket?
Naustratze - 06-04-13 12:15
Du er en af de hurtige hva'?
ContadorFreak - 05-04-13 20:22
Siden er død !!!!
m-simonsen - 23-03-13 16:06
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
m-simonsen - 23-03-13 16:00
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
Naustratze - 17-03-13 13:33
Har skrevet.
Juniorfjas - 15-03-13 17:07
findes rolf og ritter soundpakke ikke til pcm2012?
frederik8840 - 11-03-13 18:00
Nogle der kan hjælpe mig har fået PCM12 idag og har kommet til at sætte den til 1900 i skærm oplysning og den skulle havde været i 1600 hvad kan jeg gøre?
LukasPCM12 - 10-03-13 16:55
tror i de laver PCM13 til Macbook, så man ikke behøver at downloade windows??

Menu pil Replikarkiv
Søg på PCMGeeks

Statistik
Brugere i alt: 18526
Nye brugere seneste 24 timer: 1
Nye brugere seneste 7 dage: 11
Nye brugere seneste 30 dage: 32
Execution test: 1.3690016876
© PCMGeeks.dk - En del af Youth Portals I/S. Tour De France 2011 PS3 - Tour De France 2011 XBOX 360