Rang:
KaptajnHej og velkommen til Manage You Team. Du skal lave dit Team og vise at du dur til noget! altså du går ind i PCM10 og laver dit custom team. du skal sætte styring af eget hold på 100% så du har flest penge. du skal skrive en PM til mig når du har lavet dit hold. Der skal stå hvilke ryttere du har på dit hold self. kan du ikke tage ryttere som andre har taget. Du skal ikke tage et SS af dit hold du skal skrive hvilke ryttere du har på dit hold og hvad dit holdnavn er
Jeg skal nok vurdere om det er et forvoldsom hold. Du må have én kaptain det er en der er gode i bjerg eks. Andy. Du må have to fri ryttere det er en rytter som ca. er ligeså god som Sandy Casar. Du må have 1 luksus frirytter som ca. er lige så god som eks. Gesink. Du må have lige så mange dit hold kan klare af hjælpe ryttere. Hjælperytterne må bare ikke have mere end 74 i bjerg! Du må have en sprinter og to flade ryttere der kommer til at hjælpe ham. Jeg simulere etaperne med en DB hvor jeres hold er med i. Skriv herinde hvis du er med.
Rang:
SofarytterMå der ikke være en sprinter? PS. jeg vil gerne være med skal bare lige vide om jeg må ha en sprinter med. og selvfølgelig hjælpere til sprinteren.
Rang:
Kaptajnbuffas1996 skrev:
Må der ikke være en sprinter? PS. jeg vil gerne være med skal bare lige vide om jeg må ha en sprinter med. og selvfølgelig hjælpere til sprinteren.
Det er rettet
AdministratorDu har godt nok mange ting igang Jonathan 
Rang:
KaptajnKiserlovski skrev:
Du har godt nok mange ting igang Jonathan
Hjemmeside og det her?
Rang:
KaptajnKiserlovski skrev:
Han har tilsyneladende tiden til det...
AdministratorJa Damiano det kan jeg se :P
Rang:
KaptajnDamianoXX skrev:
Kiserlovski skrev:
Han har tilsyneladende tiden til det...
Jeg har meget tid nogle gange
Lige her i weekenden har jeg meget tid..
Rang:
Sofaryttermå der ikk være nogle mindre gode sprintere til at hjælpe og hvor god må den bedste sprinter være?
Rang:
Kaptajnbuffas1996 skrev:
må der ikk være nogle mindre gode sprintere til at hjælpe og hvor god må den bedste sprinter være?
Der må godt være mindre gode sprintere det er dem jeg kalder flade ryttere og den bedste må være ligeså god som man vil have ham
Rang:
Sofarytterok vil gå igang med at lave et hold nu.
Rang:
KaptajnDet hedder manage your team
Rang:
NøglerytterDer er jo mange der vil vælge de samme ryttere. F.eks. vil en Contador og Andy blive valgt meget.
Rang:
Kaptajnjona633c skrev:
Der er jo mange der vil vælge de samme ryttere. F.eks. vil en Contador og Andy blive valgt meget.
Og Cavendish, Hushovd og Farrar.
AdministratorSamuel Sanchez og Phillip Gilbert ? :P
Rang:
KaptajnCance, Breschel ??
Administratorjona633c skrev:
Der er jo mange der vil vælge de samme ryttere. F.eks. vil en Contador og Andy blive valgt meget.
Når jeg laver Custom hold plejer jeg ikke at tage de 2, jeg plejer at have Kreuziger eller Gesink som kaptajner 
Rang:
KaptajnSom sprinter, ville jeg nok have valgt Haedo.
Rang:
NøglerytterNej, men tænkte ikke lige over budgettet. Og Kiserlovski, det var forfanden bare eksempler. Når det handler om et godt custom team, når man skal konkurrere med andre, er da det smart at nappe Contador/Andy? :P
Rang:
KaptajnSorry, men jeg syntes at dette er meget dårligt organiseret. Hold dig nu bare til ÉN ting, og fokuser på det Jonathan.