Rang:
SofarytterHey, i dag da jeg åbnede PCM 2012 som jeg plejede, men da jeg klikkede "Hent seneste spil" lukkede spillet ned, så jeg prøvede at par gange til, hvor den gjorde det igen.
Hvad skal jeg gøre?
Rang:
Sofarytterreinstaler
Rang:
SofarytterOk, det blive lid trist, havde et godt hold. 
Rang:
SofarytterDet hjælper ikke
Rang:
Sofarytter
Rang:
JuniorrytterHer er noget fra PCM12´s FAQ som du måske kan bruge.
PCM12 crasher når jeg loader et savegame eller trykker på 'Hent' i hovedmenuen?
Åben Dokumenter/PCM12/Database/Solo/DB_Navn. Hvis du har nogle save-games, du ikke længere bruger, så slet dem (eller flyt dem). Når du har det tilbage, som du bruger, sletter du .cdb-filen. Derefter omdøber du .cdb~-filen til BackupSave.cdb.
Hvis ikke, læs videre.
Slet savegamet, hvis det stadig ikke virker. Åben i stedet Dokumenter/PCM12/WeeklySave og find det seneste. Kopier det til Dokumenter/PCM12/User/Dit_brugernavn/Database/Solo/DB_Navn.
Rang:
SofarytterTVoeckler skrev:
Her er noget fra PCM12´s FAQ som du måske kan bruge.
PCM12 crasher når jeg loader et savegame eller trykker på 'Hent' i hovedmenuen?
Åben Dokumenter/PCM12/Database/Solo/DB_Navn. Hvis du har nogle save-games, du ikke længere bruger, så slet dem (eller flyt dem). Når du har det tilbage, som du bruger, sletter du .cdb-filen. Derefter omdøber du .cdb~-filen til BackupSave.cdb.
Hvis ikke, læs videre.
Slet savegamet, hvis det stadig ikke virker. Åben i stedet Dokumenter/PCM12/WeeklySave og find det seneste. Kopier det til Dokumenter/PCM12/User/Dit_brugernavn/Database/Solo/DB_Navn.
Hvad mener du med DB-navn? er det officialrelease? 
Rang:
Vandbærerdet er den db du bruger
Rang:
Sofarytterbastian123 skrev:
det er den db du bruger
Skal man ændre sin database før det virker?
Rang:
JuniorrytterHvis du ikke har hentet nogen Database, så skal du bare vælge Officialrelease.
Rang:
Luksus HjælperytterOg hvis det er tilfældet, kan det klart anbefales at downloade Dailys DB.