Hvem er verdens bedste cykelrytter??? i Off-topic

Hvem er verdens bedste cykelrytter???

Opret emne

Rang: Sofarytter
Til bjerge vil jeg sige Contador. Også contador til Etapeløb
Rang: Stagiaire
Hvorfor?

Du kan jo ikke sige: Hvem er verdens bedste cykelrytter???8I
Der er så mange forskellige slags løb osv.

PS: Der er andre ting end Bjerge og Etapeløb...HAHA!
Rang: Nøglerytter
hvis man lavede en ren sprint om hvem der ville kører hurtigst op på toppen af et bjerg(min 8 % i gennemsnit) så er det sastre.
Rang: Kaptajn
Hof-Point: 785
Verdens mest komplette cykelrytter er uden tvivl den gode gamle Kannibal. Af ikke-pensionerede ryttere, vil jeg vove den påstand, at Armstrong er stærkest.
Hof-Point: 285
Nature skrev:
Verdens mest komplette cykelrytter er uden tvivl den gode gamle Kannibal. Af ikke-pensionerede ryttere, vil jeg vove den påstand, at Armstrong er stærkest.

Den var vovet Shock!
Ah, Contador vs. Armstrong... Armstrong wins, den holder hvis ikke i uci retten... HAHA!

PS: Contador ville til en hver tid slå Sastre på f.eks. Alpe D' Huez eller Hautacam...B)
Hof-Point: 380
Tja måske. Tror aldrig sastre kommer op på et højre niveau end i år.

Jeg vil også sige Contador er den klart bedste. Nu har vi også i de seneste 3 år også mistet næste over 10 Top bjerg ryttere som er taget for doping. Syndt Æv
Hvis man tænker på den mest komplette rytter lige nu, ville Cancellara være et godt bud. Han er eminent på tidskørslen, hvor der i de sidste 3 år ikke rigtig har været nogen på niveau med ham. På brosten befinder han sig også i verdens top 5, og inden for de sidste år har han bevist, at han sagtens også kan følge nogenlunde med i det kuperede tærren, som han beviste ved OL, og på sigt vil han også kunne fungere som en udemærket hjælperytter i bjergene, som han gjorde i Touren.
Samtidigt er han noget af en tempomaskine som kan afslutte, og kan uden tvivl også bruges som en fornuftigt leadout-man.
Hof-Point: 15
vil måske sige valverde, eller sanchez som den mest komplette rytter.

Eller Devolder sammen med gusev.
Hof-Point: 130
Verdens bedste cykelrytter, Hmm. Ale vil sigte efter en bjergstærk Armstrong eller Contador. Men jeg vil nok sige Fabian Cancellara. han har så mange gode sider, og faktisk ingen dårlige..
Rang: Hjælperytter
Jeg vil også sige Cancellara, af de samme grunde som nævnt indtil videre
Rang: Pro Tour vinder
Hof-Point: 400
Gusev e også et godt bud da også som cancellara kan lidt af det hele.
Raben skrev:
Gusev er også et godt bud da også som cancellara kan lidt af det hele.
Hof-Point: 225
Gusev? Verdens bedste cykelrytter? HAHA!

Aarh, jeg ville mene det er Valverde, eller måske som nævnt før, Cancelarra. Også Contador ville være et godt bud.
Rang: Hjælperytter
Hof-Point: 10
Hvad med Lars André Bugge Tobaben?Rækker tungeB)
Jeg tænkte mere på en komplet rytter. Men jeg tror Cancellara er den bedste. Hvis man kørte for ham i tour'en kunne han godt gå i top 10.
Raben skrev:

Fabian Cancellara kan meget af det hele.
Han har den enestående kvalitet, at han befinder sig i eliten inden for hans specialiteter, brosten og tidskørsel, hvor han stadig er en god rytter i de andre dicipliner.

Gusev derimod, vil jeg mene ikke befinder sig i den absolutte verdensklasse i nogle af hans favoritdicipliner og er en dårligere rytter end Fabian når det gælder det bjergede- og kuperede tærren.
Matti skrev:
Raben skrev:

Han har den enestående kvalitet, at han befinder sig i eliten inden for hans specialiteter, brosten og tidskørsel, hvor han stadig er en god rytter i de andre dicipliner.

Gusev derimod, vil jeg mene ikke befinder sig i den absolutte verdensklasse i nogle af hans favoritdicipliner og er en dårligere rytter end Fabian når det gælder det bjergede- og kuperede tærren.

Jeg siger jo ikke at cancellara kun kan få ting... Det er udtryk man bruger
Raben skrev:
Matti skrev:
Raben skrev:

Jeg siger jo ikke at cancellara kun kan få ting... Det er udtryk man bruger

Nej, men du siger at han er "okay" til alle ting.
I denne sammehæng er det forkert at bruge "lidt af det hele" efter min mening
Rang: Nøglerytter
Hvis man tænker over det vil jeg sige betinni. det eneste han ikke kunne(da han var nogle år yngre var tidskørslen, eller er han godt i alt. Så hvad jeg vil aige står det mellem disse tre.

Valverde. Dårlig på brosten.
Fabian. Dårlig opad(ved han kan kuperet, men mere bjerge jeg tænker på.)
Betini. mangler den på tt.

Svar
For at oprette et svar skal du være logget ind, har du ikke en bruger? Så kan du oprette en her!
Login på PCMGeeks.dk
Navn:
Kodeord:
Husk
Opret bruger Glemt password?
Reklame
PCMGeeks-chatten
pawel-1981 - 20-04-13 21:37
kurwa mać
kobilo - 11-04-13 19:19
nogle der ved om gamecenter er lukket?
Naustratze - 06-04-13 12:15
Du er en af de hurtige hva'?
ContadorFreak - 05-04-13 20:22
Siden er død !!!!
m-simonsen - 23-03-13 16:06
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
m-simonsen - 23-03-13 16:00
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
Naustratze - 17-03-13 13:33
Har skrevet.
Juniorfjas - 15-03-13 17:07
findes rolf og ritter soundpakke ikke til pcm2012?
frederik8840 - 11-03-13 18:00
Nogle der kan hjælpe mig har fået PCM12 idag og har kommet til at sætte den til 1900 i skærm oplysning og den skulle havde været i 1600 hvad kan jeg gøre?
LukasPCM12 - 10-03-13 16:55
tror i de laver PCM13 til Macbook, så man ikke behøver at downloade windows??

Menu pil Replikarkiv
Søg på PCMGeeks

Statistik
Brugere i alt: 18525
Nye brugere seneste 24 timer: 1
Nye brugere seneste 7 dage: 10
Nye brugere seneste 30 dage: 34
Execution test: 1.36889859837
© PCMGeeks.dk - En del af Youth Portals I/S. Tour De France 2011 PS3 - Tour De France 2011 XBOX 360