Rang:
Juniorrytterhej jeg vil gerne spille pcm men kan ikke finde det rigtige hold
altså det skal helst være et all round hold, men hvis der er nogen som har andre bud så ville det være rart
Rang:
KaptajnHvis du har mod på det, så start et custom hold
Hvis ikke så ville jeg foreslå Sky 
Rang:
NøglerytterRonald skrev:Team Europcar er fede at spille med
hej jeg vil gerne spille pcm men kan ikke finde det rigtige hold
altså det skal helst være et all round hold, men hvis der er nogen som har andre bud så ville det være rart
Rang:
Juniorrytterjeg orker ikke at starte et custom team, vil da helt klart tage Team Europcar med i mine overvejelser 
Rang:
KaptajnHvis du vil have et allrounder hold er Rabobank et rigtigt godt valg 
Rang:
KaptajnTeam Sky: Har nogle gode sprintere, men der er stadig udfordring.
HTC: Godt hold, med Cavendish, som stjerne i spurten, og Albasini og Tony Martin i henholdsvis bakker og tt
Rabobank: Et rigtig godt hold. De kan det meste, med Gesink og Sanchez som alt over skyggende stjerner i bjergene, og Matti på brosten.
Garmin-Cervelo: Super hold at spille med. Hushovd, Farrar, Vande Velde, alle gode ryttere.
Geox-TMC: De største stjerner er Menchov og Sastre, hvor den førstnævnte kan vinde en del bjergrige løb.
Rang:
Juniorrytterså må det nok blive Rabobank, tak for hjælpen, håber jeg kan godt i gang med den 
AdministratorLeopard - Trek er vel også et Allround hold :P
Rang:
Juniorrytterja men gider heller ikke have det alt for nemt hvis du forstår 
AdministratorSå tag Saxo Bank, jeg har fjernet Contador fra mit hold i min karriere, så det blev lidt sjovere, - hader Contador
Rang:
AmatørDu kunne evt. læse artiklen om de forskellige hold
Rang:
KaptajnNæste gang du opretter en tråd, så vælg venligst en lidt mere diskret titel. Caps Lock er ikke medvirkende til at folk hellere vil hjælpe, hvis du skulle være i tvivl 
Rang:
Juniorrytterjeg undskylder 
Rang:
Kaptajnet hold som BMC Racing er meget interessant, har selv en karriere i gang med dem.. det er virkelig et fedt hold er apille med.. Prøv dem
- og dette indlæg er ret til alle der ønsker udfordring..
AdministratorJeg har ændret navnet på din tråd. Håber det er i orden.
- Mikkel