Rang:
Juniorrytterhej jeg skal have bedre grafik, er ikke en nørd men ved at min com ikke kan trække det hvis jeg sætter grafikken højere op, grafikken er pt ligesom i 2009 versionen :-/
har i nogle råd?
Rang:
KaptajnKøb en ny com. Hvis din com ikke kan trække det, er det bare sådan. Så kan du sikkert købe alt muligt, men det er jeg ikke expert i.
Rang:
Juniorrytterargh vil ikke købe en ny com, har jeg ikke råd til 
Rang:
VandbærerDu kan ikke med software gøre din hardware bedre. Du kan kun udnytte det bedre.
Rang:
SofarytterHar købt en HP Pavilion Slimline sidste år, KUN for at spille PCM. I år og også sidste år kørte spillet ikke optimalt, da det lagger imens man kører en etape. Jeg er langt over de minimumskrav de har stillet, og når jeg går ind i indstillinger for at tjekke hvor meget grafikken er på, ligger den på det højeste i alle sektioner..
Når jeg så kører en etape med de indstillinger hakker spillet så meget, at det ikke er en fornøjelse at køre en etape. Derefter har jeg sat den ned til 1 i alle funktioner end Anistromni? Og samtidig både fjernet Skarphedsdybde og Motion Blur.
Har tjekket diverse hjemmesider som har testet om pc kan køre spillet og alle har sat et flueben, så forstår ikke hvorfor etaperne bliver spillet så dårligt! Står mellem et valg at droppe spillet eller at købe endnu en computer i år, så håber virkelig der kan gøres noget....
På forhånd tak..
Ps grafikkortet er Ati Radeon 5450, som jeg regner med må være problemet..
Rang:
VandbærerDu kan ik stole på de krav. Det kan også være din pc har mistet udelse med tiden.
Grafik kortet gør ikke det hele. Din CPU og dit mobo gør også noget. Det gør rammene også...
Rang:
SofarytterDer er 6 GB ram.
Håber da ikke min pc har mistet ydelsen, så skal man købe en ny computer hvert år. Lyder sq dyrt
Rang:
VandbærerHar du 64 bit?
Rang:
SofarytterJa i systemtype?
Rang:
VandbærerJa okay hvilken CPU har du?
Rang:
SofarytterHP Pavilion Slimline 
Rang:
VandbærerJeg mener CPU(PROCESSER) ikke pc 
Rang:
SofarytterComputeren er ikke min stærke side. 
Pentium(R) Dual-Core CPU E5300 @ 2.60GHz 2.60GHz
Rang:
VandbærerJa, det er vel fair nok med det grafikkort og den cpu, at du kun kan gøre det okay.
Rang:
SofarytterKan det betale sig at købe en seperat ting til computeren, så spillet kan køre ordentligt?
Rang:
VandbærerNej, så synes jeg at du skal købe en dedikeret gamer
evt. : Game-Station.dk der er nogle fede computere.
Prøv at kig i blue bean
Rang:
SofarytterTror desværre jeg dropper spillet. Har ikke lyst til at bruge så stor en sum på en ny pc.
Men tak for hjælpen 
Rang:
VandbærerDu kan gøre som mig og sætte alt i bund. Så kør du i en ørken