Rang:
Luksus Hjælperyttersiw skrev:
Netop som man måske synes siden er lidt på vej frem læser man denne tråd og ser argumentationen fra visse folks side og bliver igen mindet om standarden for visse brugere herinde. Absurd.
Visse folk? Er helt enig i dit indlæg, men synes altså at det skal stå i ental og ikke flertal.
Nibali og menchov, har godt nok skuffet mig. De kan ingen gang følge med contador, når han laver en halvforsering. Det er lidt ærgeligt, Contador er jo igang med et oneman-show
Rang:
AmatørKelly skrev:
Hvad mener i om Rujano?
- Kan han komme højt i klassementet?
Det er vel en super mulighed, hvis han ved hver bjergetape kan følge Contador og alt ialt tage 1½ minut på sine konkurrenter
. Det bliver spændende at se, hvordan han klarer bjergenkeltstarten.
Rang:
AmatørNibali og Co har ikke råd til ikke at røre på sig i dag. Der er hviledag i morgen og derfor tror jeg personligt at der igen kommer klassements krig. Hvis de forholder sig stille og roligt er det jo kun til Contadors fordel.
Rang:
AmatørMen du kan sagtens have ret i at en gruppe for lov til at køre hjem 
Rang:
KaptajnDet ser virkelig ud til at være en spændende etape, hva?!
Rang:
KaptajnHvordan tror I det ender? Garzelli, Arroyo, Nibali, Contador?
Rang:
NøglerytterGarzelli tror jeg på, contador kører fra de andre på et tidspunkt.
Rang:
NøglerytterSå kørte han sku 
Rang:
Kaptajnbaslund skrev:
Så kørte han sku
Så du tror han indhenter Nibali? 
EDIT: Lol.
Rang:
NøglerytterHan er sat NIbali nu
FEDT MAN!!!
Oh Nibali var hentet jo 
Rang:
KaptajnDet er fordi jeg ser det på engelsk!
Gæsterne har nuppet fjernsynet... 
Rang:
NøglerytterSurt, hvis det er så følg også med i feltet live opdatering, giro er dårlige med tiderne så jeg bruger feltet til at se tider 
Rang:
Kaptajnbaslund skrev:
Surt, hvis det er så følg også med i feltet live opdatering, giro er dårlige med tiderne så jeg bruger feltet til at se tider
God idé. Men stor respekt til Nibali, for at han som den eneste (ser det ud til) prøver at udfordre Contador for alvor!
Hvor i alverden er Antón egentlig henne? 
Rang:
NøglerytterAnton er også sat!!
Rang:
KaptajnNibali taber da sygt meget tid i dag! Antón er vist endnu længere bagud-
Rang:
NøglerytterJa Michele tager nok anden pladsen nu 
haha, så er der en fed mand ved siden af Garzelli så slår Garzelli den fede mand lige i sækken så nice ud
Rang:
Luksus HjælperytterHvorfor snakker kommentatoerne på eurosport ikke?
Rang:
Luksus Hjælperyttertomtom skrev:
Hvorfor snakker kommentatoerne på eurosport ikke?
jaaa, nu snakker de igen.
Rang:
KaptajnHm. Det er jo lige ved, at Nibali henter det tabte på nedkørslen.
Rang:
NøglerytterMen bliver højst sandsynligt sat igen når det går op igen? Hvis nogen angriber kan han ikke køre kontra tror jeg