Giro'd Italia Managerspil på tv2 i Cykling

Giro'd Italia Managerspil på tv2

Opret emne

Rang: Talent

Hola Geeks. Nu vil jeg lige demonstrere, at jeg ikke er ligeglad med Giroen, og at jeg rent faktisk går rigtig meget op i det. Derfor er der nu mulighed inde på TV2 at lave et Giro hold og være manager for sit eget hold. Managerspillet har ikke været til stede i mange år, men nu hvor vi er på dansk grund, kan det jo ikke blive andet end stort - så derfor skal der også været et Giro managerspil. Spillet kan findes her:

https://manager.tv2.dk/giro12/

Jeg vil hurtigt skynde mig at oprette en privatliga, så vi kan have det sjovt sammen og kæmpe om æren - og hvem ved, måske jeg stiller en lille præmie til rådighed, hvis tilfældet skulle være, at aktiviteten er stor. Kodeord og liganavn vil blive som følgende:

Navn: PCMGeeks Giro

Kodeord: Giro1

Mit hold er allerede tilmeldt managerspillet, og det bliver tre virkelig gode uger, det er jeg ikke et eneste sekund i tvivl om. I skal være meget velkomne til at oprette et hold, hvis i ikke allerede har gjort det, og indtil da må vi andre jo tilmelde os ligaen derinde. Held og lykke og god Giro til jer Smiler

Rang: Amatør

Jeg kan ikke finde ud af at tilmelde mig ligaen Æv

Det er da noget af det nemmeste. Du skal blot trykke på tilmeld liga ude i baren, hvor du også kan finde privatligaer og ekspertliga osv Smiler

Rang: Kaptajn

Underlige regler ift. det man er vant til fra Swush's managerspil. Det betyder sikkert, at jeg (og en ven, som jeg har lavet holdet sammen med) kommer til at klare mig/os helt vildt dårligt, men fuck it. Det bliver spændende Smiler

EDIT: Jeg er nu også meldt ind i ligaen Smiler

Super Damiano, bliver fedt at se hvordan løbet kommer til at udvikle sig Smiler!

Rang: Amatør

Så er jeg også med.

Rang: Juniorrytter

så har jeg også tilmedt mig Smiler

er der nogen der allerede nu vil ud med deres hold

Administrator
Hof-Point: 100

Jeg joiner da også lige Smiler

- Kan da se jeg allerede har sneget mig ind på en 3. plads i ligaen Smiler

Lorte runde for mit hold simpelthen, men har heldigvis et andet hold som ligger i top 1000, men hele runden for mit foreløbige hold, gik helt ud i hampen, men ak, det er jo bare et managerspil Smiler

Administrator

Er glad for at jeg tog Geraint Thomas med, men det var squ en stor fejl at udelade Taylor Phinney han kørte fantastisk i dag. Men er glad for at GT var kaptajn på holdet på dagens etape Smiler

The Blues havde en vanvittig runde ift. os andre! Smiler

Administrator

Både Sky og Garmin havde en god dag, og de 2 hold er vel også favoritter til holdtidskørslen på 4. etape.

Jeg har fire Sky-ryttere og tre Garmin-ryttere på holdet... Smiler

Administrator

Havde 2 fra Sky med, men er også imponeret over Brett Lancaster, er glad for jeg tog ham med på holdet også Smiler

Er sur over, jeg tog ham af igen... Rækker tunge

Administrator

Ærgerligt, han var ellers ret billig ! Griner

Han var den billigste rytter i spillet.

Administrator

Ja sammen med et par andre ryttere fx Mads Christensen Smiler

- Er skuffet over Bennati han blev 2'er i en lignende enkelstart i Tirreno-Adriatico i år, hvor han kun blev slået af Cancellara, skuffende kørt i dag ..

Nu må vi se, jeg tror mit hold kan gøre sig godt på holdtidskørslen. Har et par kompetente navne fra nogle af de store hold. Forresten hvem er i mest skuffet og overrasket over i dag? Boaro er jeg meget overrasket over, og det samme er tilfældet med Nelson Oliviera. Jeg er til gengæld skuffet over Hushovd, Basso og Scarponi. De burde da kunne have gjort det bedre. Scarponi ved jeg godt slet ikke kan køre en enkeltstart, men alligevel. Han burde da ende bedre end nummer 135 eller hvad han nu endte. Ret skidt. Men fortjent sejr til Phinney han kørte jo helt formidabbelt, havde også udset ham som et bud på en vinder i dag, men det er jo let at komme og sige, men det havde jeg altså Rækker tunge!

Administrator

Enig i at Scarponi skuffede. Da jeg så Fränk Schleck's tid tænkte jeg løbet allerede var slut fra hans side, men så kom de andre favoritter i mål så blev jeg alligevel lidt lettet da jeg så han ''kun'' tabte omkring 25-30 sekunder til Hesjedal som blev bedst placeret af favoritterne.

Boaro kan man ikke komme uden om var den største overraskelse i dag, han kørte rigtig flot, - samtidig er det vigtige point til Saxo Bank på World Tour listen. Jesse Sergent & Ramunas Navardaukas synes jeg også kørte rigtig flot i dag. Daniele Bennati er jeg tilgengæld skuffet over, troede virkelig han kunne blande sig i toppen i dag, men han skuffede mig. Men heldigvis ikke de helt store forskydninger i blandt favoritterne, så det bliver spændende, men den største skuffelse er uden tvivl Michele Scarponi.

Svar
For at oprette et svar skal du være logget ind, har du ikke en bruger? Så kan du oprette en her!
Login på PCMGeeks.dk
Navn:
Kodeord:
Husk
Opret bruger Glemt password?
Reklame
PCMGeeks-chatten
pawel-1981 - 20-04-13 21:37
kurwa mać
kobilo - 11-04-13 19:19
nogle der ved om gamecenter er lukket?
Naustratze - 06-04-13 12:15
Du er en af de hurtige hva'?
ContadorFreak - 05-04-13 20:22
Siden er død !!!!
m-simonsen - 23-03-13 16:06
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
m-simonsen - 23-03-13 16:00
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
Naustratze - 17-03-13 13:33
Har skrevet.
Juniorfjas - 15-03-13 17:07
findes rolf og ritter soundpakke ikke til pcm2012?
frederik8840 - 11-03-13 18:00
Nogle der kan hjælpe mig har fået PCM12 idag og har kommet til at sætte den til 1900 i skærm oplysning og den skulle havde været i 1600 hvad kan jeg gøre?
LukasPCM12 - 10-03-13 16:55
tror i de laver PCM13 til Macbook, så man ikke behøver at downloade windows??

Menu pil Replikarkiv
Søg på PCMGeeks

Statistik
Brugere i alt: 18526
Nye brugere seneste 24 timer: 1
Nye brugere seneste 7 dage: 11
Nye brugere seneste 30 dage: 32
Execution test: 1.36903550126
© PCMGeeks.dk - En del af Youth Portals I/S. Tour De France 2011 PS3 - Tour De France 2011 XBOX 360