Rang:
SofarytterVil så sige det bliver pisse kedeligt med tiden, hvis man bare ændre i alt.. 
Rang:
SofarytterKan man ændre hvor meget løn man kan give pr. måned? Jeg har simpelthen ikke kunne finde det, har ellers haft god succes med at ændre et par andre ting.
Rang:
SofarytterHejsa. hvis ikke man kører med den officielle database, sku det så stadig virke? For har prøvet det, men det virker ikke.
Mit problem var økonomi.. går i stort minus hver måned. og har forsøgt at ændre det, men det virker ikke når jeg åbner mit savegame.
Rang:
SofarytterHey Crespo..det har jeg fået til at virke..prøv at fortæl mig hvad du har gjort for at få ændret det? Så kan jeg lige se om du har gjort noget forkert..
Jeg ku dog stadig godt tænke mig at vide hvordan man får forhøjet lønbudgettet...jeg har fået ændret så jeg har masser af penge, og så jeg får ryttere over på mit hold (dog uden at de har fået en bestemt kontraktlængde, og uden de får løn)
Men det hjælper ik særlig meget at have masser af penge, når lønbudgettet alligevel ikke bliver sat op..
Desuden kan jeg heller ikke få kontraktforlængelse til at virke. Har fået ændret så Gesink sku blive til 2015 men det er ik ændret in-game..nogen der kan hjælpe med de 2 udfordringer jeg har? 
Rang:
KaptajnEr du sikker på du gemmer korrekt? Du skal gemme det oven på savegamet, og ikke som en ny database..
Rang:
SofarytterNogle der kan hjælpe?
Kan ikke få lachis åbnet når jeg har downloadet det!!
Har windows 7 og downloadet det på Explorer Chrome og Firefox
-asgerhs