Rang:
KaptajnHej. Denne idé er set før. Nok massere gange. Ikke desto mindre, gør det den ikke mindre sjov. Endnu én gang, vil denne idé blive forsøgt igen. Vi vil starte med at spille på karrieren så snart den endelige Daily 2012 DB kommer.
Hvilket hold skal vi spille med?
Hvilken sæson kan I tage? Det er først til mølle, så det er bare at skynde sig, så I kan få den sæson, I gerne vil have. Når I har spillet én sæson, skal man skrive i tråden om, hvilke resultater, I har formået at lave. Det vil sige, at der bare skal skrives som en "Del din karriere". Karrieren skal uploades og sendes til mig, hvor jeg vil sende den videre til den næste i køen.
Før man køber ryttere, U-23 som professionelle, skal der først godkendes her i tråden af flere personer, før man kan gøre købet, da jeg vil sikre mig, at flertallet er okay med, at den givne rytter bliver købt.
Tilmelding kan ske indtil dagen, hvor DB'en kommer.
Hold: Endnu ikke fastlagt
Sæson 1: Simon Olsen
Sæson 2: Avicii
Sæson 3: siw
Sæson 4: cycling_freak
Sæson 5: Mattias_agger
Sæson 6: Grafiker Lillelund
Sæson 7: niel1526pcm
Sæson 8: Bøffen
Sæson 9: whitejersey
Sæson 10: Kruse
Sæson 11: CB
Sæson 12: Maddrengen
Hvis der er flere end 10 tilmeldte, fortsætter den bare, så der også bliver sæson 11 osv.
Jeg håber, I synes godt om initiativet og vil tilmelde jer!
Vh Grafiker Lillelund. 
(En admin må gerne finde et mere passende forum at ligge denne tråd i)
FORSLAG TIL HOLD:
GreenEdge: 1
Glud & Marstrand: 3
Project 1T4I: 4
Movistar: 2
Garmin: 1
Saxo Bank: 1
Super AdministratorJeg vil gerne tag sæson 10 
AdministratorTråden her passer fint ind som "challenge" i dette forum, så jeg lader den ligge 
Super god idé! Det bliver spændende at følge med i.
Jeg har sandsynligvis ikke tid til at spille en hel sæson på så kort tid, så jeg tror ikke jeg vil være med.
Dog synes jeg at hold som Ag2r, Cofidis eller Europcar kunne være spændende at spille med. Der er meget udfordring i i holdene, men stadig stor mulighed for at lave et fedt hold.
Også BMC, Astana, Euskaltel eller HTC kunne være fede at skrive med.
- Dog vil jeg lige knytte en bemærkning til reglen om at alle deltagere skal acceptere ryttersigns.. Reglen er selvfølgelig god, men det kan godt gøre spiltiden lang. Hvis nu 15 deltagere skal acceptere bare én sign. Det kan godt være et lille irritationsmoment i spillet.
Rang:
KaptajnMit forslag må være: GreenEdge.
- Jeg siger ikke, jeg mener i hvert fald ikke, at alle skal acceptere en handel. Der skal i hvert fald bare være nogen, der siger god for det, så der ikke er én, der måske køber 5-10 ryttere. 
Rang:
AmatørJeg vil gerne s9
Rang:
KaptajnPrøver en sæson 7 
Rang:
Luksus HjælperytterS3, tak 
Rang:
KaptajnSuper at se så mange tilmeldte allerede! 
Rang:
NøglerytterSer spændende ud, skriv mig på 4'eren 
Rang:
KaptajnHusk, at der også godt må kommes med bud på, hvilke hold man skal være.
Indtil videre er der kommet 1 bud på Green Edge.
Folk kan selvfølgelig kun komme med bud, hvis de selv er tilmeldt.
Når DB'en er udkommet er det den med flest bud, der bliver spillet på. 
Rang:
NøglerytterVi skal da være et lidt mindre hold? Tænker lidt på et lille dansk hold?
Derudover synes jeg også vi skal have lidt klarere regler? Iforhold til maks. antal rytter-signinger. Og hvad med at diskutere hvordan holdet skal udvikles? en form for en 10-års plan?
Super AdministratorTeam Energi fyn, med Glenn Bak, som kaptajn? 
Rang:
KaptajnAlt dette er der skam styr på. 
Regler osv bliver lagt op til debat, når holdet er fundet 
Super AdministratorSmid gerne mig ind i S5 
Rang:
NøglerytterKruse skrev:
Team Energi fyn, med Glenn Bak, som kaptajn?
Der skal jo også være mulighed for at vinde et løb eller to :P
Rang:
KaptajnSå tager jeg sæson 8.. Har forhåbentlig fået fixet min bærbare til den tid. 
Rang:
AmatørJeg vil da gerne have sæson 2 
Super Administratorcycling_freak skrev:Det er da der snildt os?
Kruse skrev:
Team Energi fyn, med Glenn Bak, som kaptajn?
Der skal jo også være mulighed for at vinde et løb eller to :P
Rang:
KaptajnSå mangler der kun sæson 1! 
Hvis der er flere end ham der får pladsen, får den næste sæson 11 osv. 
Rang:
KaptajnSnupper da gerne en sæson. Jeg vil dog gerne lige have lov at forbeholde mig retten til at melde mig fra igen, såfremt det hold der bliver valgt er et jeg slet ikke kan motivere mig til at spille med.
Og så foreslår jeg i prioriteret rækkefølge hvilke hold jeg synes ville være fedest: Glud & Marstrand-LRØ (1), Team Concordia Forsikring-Himmerland (2), Blue Water (3, hvis de kommer med i DBen), FDJ (4), Project 1T4I (5).