Rang:
SofarytterEfter mine erfaringer med spillet indtilvidere, (3-4 gange tour spillet med forskellige hold) synes jeg at have fundet ud af, at Andy Schleck er hlet forfærdelig dårlig. Han kommer tit i top 20 på store bjerg etaper, som han ellers burde vinde, eller i hvert fald top 5.
PS: jeg bruger RSM NEWS DB, så måke kan det have noget at gøre med det. Men jeg har dog tjekket hans stats i DB'en, og de er ikke SÅ dårlige:
FL 71
MO 82
HIL 76
TT 68
PRL 64
COB 62
SP 58
ACC 74 (udnervurderet synes jeg)
DH 67
FTR 63
STA 81
RES 72
REC 84
Ikke så dårligt, specielt på alt med 4-5 % og over.
Hvad er jeres mening og erfaringer Geeks?
Rang:
Luksus HjælperytterMåske lidt højere i Hill og måske 70 i TT, men ellers er det fint imo.
Rang:
SofarytterJaja, hans stats er nemlig fine, men han ender ALTID med at miste 2-10 minutter til ryttere som Wiggins, Evans, Rolland, Voeckler, Mollema osv. (de er alle meget gode ryttere, men Jeg mener da at Andy burde kunne i mindste fald matche dem!)
Rang:
HjælperytterEfter hvad han har præstede i år, så er han lige så god som Cunego 
Rang:
KaptajnLol. Cunego er jo hundrede gange bedre end Andy. Det er jo ikke for ingenting, at han blev nr. 143 på 1. etape af Volta ao Algarve 2009.
Rang:
TalentNej Andy er bare lort. Burde få 50 i alt.
Rang:
SofarytterHmm, tror i enlig at hans fail i Dauphiné var med vilje som en "demonstration" mod Bruynel(ikke styrtet, men at han ikke kunne følg emed feltet)
Rang:
AmatørDer er så meget mystisk ved radioshack holdet og Bruynel, jeg tror også at det demonstration
Rang:
HjælperytterAndy skal have 75 i bjerg og 76 i bakker - 03 i Fighter!
AdministratorAndy's vigtigste stats:
Bjerg: 82
Bakker: 79
Tidskørsel: 69-70