Rang:
Kaptajn
Pausen var slut, og sæsonen ville snart begynde igen. Pludselig ringede det på døren. Jeg rejste mig fra træningscyklen, og gik ud og åbnede op. Steven trådte ind. Han var min nye sportsdirektør. "Goddag Steven, kom du bare ind og få en kop kaffe". Selvfølgelig ville han det og kom indenfor. Vi diskuterede lidt om, hvad mine mål ville være for sæsonen.
Efter nogle timer var vi begge tilfredse. Jeg så frem til den nye sæson. Sidste år var helt uden succes med nul sejre, men i år ville blive anderledes. "Tak for kaffe", sagde Steven, og gik igen. Jeg smilte bredt, og tænkte på, hvad jeg nu skulle gøre.
Mine mål for sæsonen var klare.
En top 3 placering i Paris-Roubaix, Flandern Rundt og Gent-Wevelgem.
Mindst en etapesejr i Tour de France.
En top 10 placering i VM nede i Australien.
Jeg åbnede døren til garagen, og tog min cykel ud. Den var lidt støvet efter pausen, men det gik. Jeg gik op på cyklen, og tog en lang tur. Jeg var glad for mit nye hold. I år skulle være fuld af succes og sejre.
Rang:
KaptajnDette er en story lavet af SuperKid og ComicBoy. Vi spiller med PCMDailys V2, og vi laver mindst 2 updates om ugen, da vi gerne vil beholde lysten
Rang:
KaptajnHvem handler den om?
Hvordan laver i den fælles?
Rang:
VandbærerStille og rolig intro. Den fangede mig ikke specielt, men vil følge med..
Rang:
KaptajnMultiLillelund skrev:
Hvem handler den om?
Hvordan laver i den fælles?
Vi er klassekammerater og har kendt hinanden i 7 år. Hvem den handler om må du selv gætte, men vi svarer ikke hvis det er rigtigt.
Rang:
KaptajnHvornår kommer det så frem? 
Rang:
KaptajnMultiLillelund skrev:
Hvornår kommer det så frem?
Når vi fortæller det...
Rang:
KaptajnOg er det om en dag, en uge en måned? 
Rang:
KaptajnMultiLillelund skrev:Det bliver nok senest fredag.
Og er det om en dag, en uge en måned?
Rang:
KaptajnOkay...
Rang:
KaptajnGætter lidt på Uran, Soler eller Duarte.
Rang:
NøglerytterSpansk-bøf, læste du top 3 på de store brostensklassikere? :P
Det må være Matti, Pozatto, Boonen eller Hoste, kunne det måske være? 
Rang:
KaptajnGætter på Boonen 
Rang:
Nøglerytter0 sejre.. og de mål. Det kan næsten kun være Boonen!
Rang:
KaptajnTak for kommentarerne, men jeg kan forsikre jer om at det ikke er Boonen, da ham vi skriver om har 0 sejre året før, og Boonen vandt Paris-Roubaix.
Rang:
NøglerytterNår.. Troede det var til 2011
my bad..
Rang:
Kaptajncycling_freak27 skrev:
Når.. Troede det var til 2011
my bad..
Boonen fik også 2 sejre i 2010
Rang:
KaptajnDa sportsdirektøren hedder Servais, kan det meget vel være Servais Knaven i 2011 måske? I så fald vil jeg gætte på en Milramrytter, så mit bud falder på Niki Terpstra 
Rang:
Nøglerytter
jeg må se at se noget mere cykling! eller i det mindste følge lidt med..
Rang:
KaptajnVi kom til at lave en fejl i vores indledning. Det er ikke Servais han hedder, men Steven. Da de begge er hollændere så vi fejl.