Drømme om natten i Legestuen

Drømme om natten

Opret emne

Rang: Kaptajn

Denne tråd, som overskriften på fantastisk vis hentyder til, skal handle om de drømme, i drømmer, når i sover. Jeg gætter på at vi alle har haft en eller anden form for sindssyg drøm. Grunden til, at jeg opretter denne er fordi, jeg havde en sindssyg drøm natten mellem onsdag og torsdag. Drømmen i korte rids følger her:

Jeg har jo været på ferie, på Malta, som nogle af jer, måske, har bemærket. Men i bund og grund gik min drøm ud på, at Malta var et stort fangehul, hvor vi blev holdt som gidsler. Den vagt, der vogtede vores sted var så cykelrytteren Ryder Hesjedal, som for øvrigt var i udbrud i dag, og for, at vi kunne komme væk skulle vi skyde Ryder... Og det var der drømmen sluttede...

Nu vil jeg også høre om jeres sindssyge drømme. Del dem - del dem!

HAHA!

Rang: Luksus Hjælperytter

Kan ikke huske dem HAHA!

Bowlingop skrev:

Kan ikke huske dem HAHA!

Lige netop den jeg havde der, var så syg, at den kan huskes....

Hof-Point: 90

Ej.. Rækker tunge HAHA!

MB er blevet så hård, derfor får han syge drømme O.o

jacobjc88 skrev:

MB er blevet så hård, derfor får han syge drømme O.o

jacobjc88 er blevet *sæt selv ord ind her*, derfor ligger han sådan en dum kommentar. Hmm

Jeg drømte en dag at de onde (Hotte) sirener tog mig med mod min udslettelse, jeg vidste det godt, det var bare så dejligt. Jeg tænkte på om jeg skulle vælge døden, men jeg slog fra mig og vågnede Griner

Det var en hel fantastisk drøm, ønsker jeg fik den igen Æv

Jeg drømte engang, at vi var blevet taget til fange af vores parallelklasse i en resaurant. Vinderne blev vogtet, og de holdt os inde i nogle små skabe. Derefter sneg jeg mig ud med en ven, og vi gemte os for dem indtil jeg vågnede Smiler

Drømte engang noget med nogle massemordere, der fangede alle mine venner, og ville dræbe dem. Jeg fik flygtet, men blev sq fanget af min bedste vens bror! Shock! Så jeg slog ham, og spurtede videre. Så pludselig var jeg i biffen med min mormor. Men, men, men der var morderne da! Så sluttede den.

Drømte engang jeg var Wayne Rooney, og lå og havde sex med en på en strand..HAHA!

Zack skrev:

Drømte engang jeg var Wayne Rooney, og lå og havde sex med en på en strand..HAHA!

Najs HAHA!

Hvordan kan det være at nice at være rooney? Kåret til århudredts grimmeste, og et svin af en anden verden på fodbold banen?

jacobjc88 skrev:

Hvordan kan det være at nice at være rooney? Kåret til århudredts grimmeste, og et svin af en anden verden på fodbold banen?

Den anden del var nice.

Super Administrator
Rang: Pro Tour vinder
Hof-Point: 85

Hmm

Den seneste drøm jeg lige kan huske var en hvor al musik var forbudt over hele verden (lidt a lá musicalen We Will Rock You). Her var vi så et par stykker der prøvede på at bekæmpe dette og spillede massevis af små koncerter rundt omkring for at prøve på at få musikken tilbage. Den endte dog (som drømme gør så ofte) meget pludseligt

jacobjc88 skrev:

Skidt at de kårer en grim, man kan squ da ikke være andre end sig selv i sie drømme, så beklager det er ikke muligt.

Svar
For at oprette et svar skal du være logget ind, har du ikke en bruger? Så kan du oprette en her!
Login på PCMGeeks.dk
Navn:
Kodeord:
Husk
Opret bruger Glemt password?
Reklame
PCMGeeks-chatten
pawel-1981 - 20-04-13 21:37
kurwa mać
kobilo - 11-04-13 19:19
nogle der ved om gamecenter er lukket?
Naustratze - 06-04-13 12:15
Du er en af de hurtige hva'?
ContadorFreak - 05-04-13 20:22
Siden er død !!!!
m-simonsen - 23-03-13 16:06
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
m-simonsen - 23-03-13 16:00
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
Naustratze - 17-03-13 13:33
Har skrevet.
Juniorfjas - 15-03-13 17:07
findes rolf og ritter soundpakke ikke til pcm2012?
frederik8840 - 11-03-13 18:00
Nogle der kan hjælpe mig har fået PCM12 idag og har kommet til at sætte den til 1900 i skærm oplysning og den skulle havde været i 1600 hvad kan jeg gøre?
LukasPCM12 - 10-03-13 16:55
tror i de laver PCM13 til Macbook, så man ikke behøver at downloade windows??

Menu pil Replikarkiv
Søg på PCMGeeks

Statistik
Brugere i alt: 18533
Nye brugere seneste 24 timer: 4
Nye brugere seneste 7 dage: 12
Nye brugere seneste 30 dage: 36
Execution test: 1.36930510703
© PCMGeeks.dk - En del af Youth Portals I/S. Tour De France 2011 PS3 - Tour De France 2011 XBOX 360