Rang:
KaptajnDenne tråd, som overskriften på fantastisk vis hentyder til, skal handle om de drømme, i drømmer, når i sover. Jeg gætter på at vi alle har haft en eller anden form for sindssyg drøm. Grunden til, at jeg opretter denne er fordi, jeg havde en sindssyg drøm natten mellem onsdag og torsdag. Drømmen i korte rids følger her:
Jeg har jo været på ferie, på Malta, som nogle af jer, måske, har bemærket. Men i bund og grund gik min drøm ud på, at Malta var et stort fangehul, hvor vi blev holdt som gidsler. Den vagt, der vogtede vores sted var så cykelrytteren Ryder Hesjedal, som for øvrigt var i udbrud i dag, og for, at vi kunne komme væk skulle vi skyde Ryder... Og det var der drømmen sluttede...
Nu vil jeg også høre om jeres sindssyge drømme. Del dem - del dem!
Rang:
Kaptajn
Rang:
Luksus HjælperytterKan ikke huske dem 
Rang:
KaptajnBowlingop skrev:
Kan ikke huske dem
Lige netop den jeg havde der, var så syg, at den kan huskes....
Rang:
KaptajnEj..

Rang:
Luksus HjælperytterMB er blevet så hård, derfor får han syge drømme O.o
Rang:
Kaptajnjacobjc88 skrev:
MB er blevet så hård, derfor får han syge drømme O.o
jacobjc88 er blevet *sæt selv ord ind her*, derfor ligger han sådan en dum kommentar. 
Rang:
KaptajnJeg drømte en dag at de onde (Hotte) sirener tog mig med mod min udslettelse, jeg vidste det godt, det var bare så dejligt. Jeg tænkte på om jeg skulle vælge døden, men jeg slog fra mig og vågnede 
Det var en hel fantastisk drøm, ønsker jeg fik den igen 
Rang:
KaptajnJeg drømte engang, at vi var blevet taget til fange af vores parallelklasse i en resaurant. Vinderne blev vogtet, og de holdt os inde i nogle små skabe. Derefter sneg jeg mig ud med en ven, og vi gemte os for dem indtil jeg vågnede 
Rang:
KaptajnDrømte engang noget med nogle massemordere, der fangede alle mine venner, og ville dræbe dem. Jeg fik flygtet, men blev sq fanget af min bedste vens bror!
Så jeg slog ham, og spurtede videre. Så pludselig var jeg i biffen med min mormor. Men, men, men der var morderne da! Så sluttede den.
Rang:
KaptajnDrømte engang jeg var Wayne Rooney, og lå og havde sex med en på en strand..
Rang:
KaptajnZack skrev:Najs
Drømte engang jeg var Wayne Rooney, og lå og havde sex med en på en strand..
Rang:
Luksus HjælperytterHvordan kan det være at nice at være rooney? Kåret til århudredts grimmeste, og et svin af en anden verden på fodbold banen?
Rang:
Kaptajnjacobjc88 skrev:Den anden del var nice.
Hvordan kan det være at nice at være rooney? Kåret til århudredts grimmeste, og et svin af en anden verden på fodbold banen?
Super Administrator
.
Den seneste drøm jeg lige kan huske var en hvor al musik var forbudt over hele verden (lidt a lá musicalen We Will Rock You). Her var vi så et par stykker der prøvede på at bekæmpe dette og spillede massevis af små koncerter rundt omkring for at prøve på at få musikken tilbage. Den endte dog (som drømme gør så ofte) meget pludseligt
Rang:
Kaptajnjacobjc88 skrev:Skidt at de kårer en grim, man kan squ da ikke være andre end sig selv i sie drømme, så beklager det er ikke muligt.
Hvordan kan det være at nice at være rooney? Kåret til århudredts grimmeste, og et svin af en anden verden på fodbold banen?