Rang:
KaptajnHej.
Jeg ved at der flere gange har været tråde om hvor vidt, man kunne opleve dopede ryttere, i midten af spillet.
Ja. Det kan man i Daily's 2010 DB'er til PCM 2009! Du skal simpelt bare ændre et par tabeller i en DB-editor.
Forklaring følger:
CrueTrue
In STA_injury:
Find ID 312 and change fkIDtype_injury_origin to 2
In STA_injury_label:
Find ID 12 and change fkIDtype_injury_origin to 2 and gene_flist_probability to anything between 0.1 and 1. (the higher number, the more riders will be caught).
Dette gør, at skaden "suspenderet af UCI", forekommer. Altså at rytteren får en "skade" på to år. Det kan ske for alle ryttere i spillet dine egne og AI-styrede hold.
Rang:
NøglerytterFedt man! 
Rang:
Luksus HjælperytterSå skal Contadope dopes !
Rang:
Kaptajnjacobjc88 skrev:
Så skal Contadope dopes !
Du doper ham jo ikke. Spillet vælger tilfældige ud - Ligesom med almindelige skader.
Rang:
KaptajnNu får jeg næsten lyst til at få 09 
Rang:
KaptajnHan bliver taget for dope, men han får ikke bedre stats 
Rang:
KaptajnSaL skrev:
Nu får jeg næsten lyst til at få 09
Det kan jo være, at Daily og Crue, laver samme feature ved PCM10 
Rang:
KaptajnDet kan jo være at min com ikke kan trække det (;
Rang:
Pro Tour vinderNu er jeg ikke sikker, men kunne godt tro det er en tabel der også er i standard db'en..
Rang:
KaptajnRaben skrev:
Nu er jeg ikke sikker, men kunne godt tro det er en tabel der også er i standard db'en..
Det skal jeg ikke kunne sige. Det kan jo være, at de "bare" har ændret navnet og skadesperioden for en standardskade.
Men det virker. Jeg har selv prøvet! 
Rang:
Pro Tour vinderDet er en skade de selv har lavet, ved at oprette en tabel mere, ikke det store dér. Men da en ganske smart ting 
Rang:
KaptajnBestemt. Det er rigtig smart, i think 
Rang:
NøglerytterFedt nok. Bliver ryttene der bliver taget for doping valgt tilfældigt eller hvad? 
Rang:
KaptajnDet fungere på samme måde som almindelige skader. Fx. "Er blevet syg"-skaden 
Rang:
KaptajnDet sgu en meget god idé.
Rang:
JuniorrytterKan godt se det sjove i det.
Men altså, man giver jo bare karantæne til en tilfældig rytter, uden han har leveret over evne. Uden brug af doping 
Så det har jo egentlig ikke noget med doping at gøre -.-
Rang:
KaptajnHar et spil, som jeg dog har slettet, hvor Ivan Basso blev fældet (igen), så nu har han bare skaden på to år. Jeg synes det er super lavet! 
Rang:
HjælperytterTRohde skrev:
Kan godt se det sjove i det.
Men altså, man giver jo bare karantæne til en tilfældig rytter, uden han har leveret over evne. Uden brug af doping
Så det har jo egentlig ikke noget med doping at gøre -.-
Hvilket også er grunden til, at det ikke er aktiveret per default. Hvis man ønsker featuren, kan det relativt nemt aktiveres ved at følge de anvisninger, som M_B har citeret. Hvis ikke, lader man bare DB'en være, som den er 
Rang:
Nøglerytterhar endnu ikke støt på nogen der er blevet taget for "doping" og er igang med 3. sæson og det gælder alle hold
så jeg har nok været heldig:P
Rang:
KaptajnHar du gjort, som der står?