Rang:
NøglerytterZack skrev:Du røg helt ud af klassemantet.
Tror jeg har på turen til Tour de Himmelfart kørt ca. 200 km. Det er fra onsdag aften til lørdag formiddag. En enkelt rulletur med de store og opvarmning har jeg også talt med, men det er jo km kørt.
Stadig nitten at slutte af med en punktering på sidste etape
Rang:
KaptajnVed det. Har kun kørt 2 løb udover det her, og lå lige under midten, så lidt nitten at miste sin klassementsplacering...
Rang:
HjælperytterOvervejer kraftigt at begynde på cykling efter dagens tur på simulationscyklen 
Rang:
Nøglerytter50 km i dag med klubben.. LÅGSUS vejr!
Rang:
Kaptajn55 km i solen, fantastisk 
Faktisk min længste tur alene nogensinde
Super Administrator70 km i et dejligt solskinsvejr, og så kan man vel også være bekendt at rulle lidt ud i morgen, nu når man har fri?
Rang:
KaptajnHvor langt cykler i om ugen, og hvor godt klarer I jer i løb med den mængde? Jeg cykler selv kun 120 om ugen (det er inkl. løb), og jeg klarer mig generelt meget godt. Regner med at få et point i hvert tredje løb, og det gør jeg også.
Rang:
Juniorrytterhvilket stel størrelse skal jeg have når jeg er ca 190 cm høj og min ben længde er omkring de 100 cm?
Rang:
Juniorrytter60 km idag med rigtig gode ben 
Rang:
KaptajnSuperKid skrev:
Hvor langt cykler i om ugen, og hvor godt klarer I jer i løb med den mængde? Jeg cykler selv kun 120 om ugen (det er inkl. løb), og jeg klarer mig generelt meget godt. Regner med at få et point i hvert tredje løb, og det gør jeg også.
Rang:
VandbærerJeg overvejer sku' at starte igen! :P
Rang:
HjælperytterCyklede lige omkring 7,2 km i dag på 15 min (på normal cykel)...
Rang:
KaptajnZack skrev:Uden at cykle særlig meget, så stiger jeg meget i niveau. Jeg tror bare, at min krop er meget hurtig til at reagere på min træning. Nogle er hurtigere end andre. Det betyder dog ikke, at jeg i enden vil være den stærkeste.
SuperKid skrev:
Hvor langt cykler i om ugen, og hvor godt klarer I jer i løb med den mængde? Jeg cykler selv kun 120 om ugen (det er inkl. løb), og jeg klarer mig generelt meget godt. Regner med at få et point i hvert tredje løb, og det gør jeg også.
Hvordan helvede kan du klare dig så fint til løb, når du cykler så lidt..???????
Jeg cykler hvad omkring 230-250 km om ugen(det er uden løb), og jeg klarer mig sku dårligt, hvis man tænker på at få point.
Rang:
KaptajnSatser også på at klare mig meget bedre til løbene om hvad.. 2 måneder f.eks., når jeg nu cykler så meget. Dog heldigt du kan klare dig, når nu du cykler halvdelen af hvad jeg gør! 
Omkring 70 km senere med klubben, fint
Rang:
Nøglerytternåede 30 km med klubben i dag, til jeg stod af.
45-50 km total. er klar til første løb i weekenden forhåbentligt (HFCK's Åbne løb 2012) på lørdag.
Nogen andre der skal med (U15)
Rang:
Amatør90 km idag
Rang:
Juniorrytterkun en lille tur på 30 km idag
Rang:
Kaptajn70 km idag.
Rang:
KaptajnDejligt der er gang i den her tråd nu
56 km idag.
Rang:
Luksus Hjælperytter3 km idag! 1,5 km til og fra skole!