Rang:
StagiaireHvordan vinder man løb med Designa Køkken... Synes det er mega svært... Min taktik som jeg plejer at vinde alle sprinter med virker ikk har for de har ingen ryttere der kan lave tog og derfor ikke køre Jens Erik Madsen i stilling.
Nogen der har et fif til etapesejre ! ?
Rang:
JuniorrytterJeg har selv en gemmer med Desgina og jeg synes ikke det er svært. Jeg har vundet 10 etaper ud af 20
. Hvis normal er for svært så sæt sværhedsgraden ned. Evt finde etape der er lidt kuperet og ligge den op til Rehis !
Rang:
KaptajnHvis du har vundet 10/20 så sæt dog sværhedsgraden op!? In real ville Designa jo aldrig vinde 3/20, så hvorfor dominere så meget, når det er så urealistisk?
Rang:
JuniorrytterEllers går man konkurrs? skal tjene 30.000 hver måned.
Rang:
JuniorrytterEllers går man konkurrs? skal tjene 30.000 hver måned.
Rang:
Kaptajnvent en sæson 
Rang:
JuniorrytterDu bliver nødt til at gå med i hvert et single lille udbrud.
Angrib, angrib, angrib... Husk på du også får penge for bjergpoint, indlagte spurter osv.
Rang:
Sofarytterdet er sjovt jeg er dem også jeg fik fakta og dsb som sponsore
Rang:
KaptajnJeg fik fakta og dsb som sponsor.
Jeg ville kun have danske kendte ting som sponsorer men det gav ikke mange penge, så jeg tog en polsk bank.
Rang:
SofarytterJeg har Kreuziger og Haussler som stjerner på mit Designa-hold
..
Rang:
NøglerytterSS?
Rang:
Sofaryttercycling_freak27 skrev:
SS?
Mig? 
Rang:
SofarytterMit Designa hold år 2013.
http://i292.photobucket.com/albums/mm19/Elmander9/Designa.png
Rang:
Juniorrytter
Rang:
SofarytterSkal sige at det er uden snyd overhovedet!!!
Altså ingen Artmoney eller noget
.
Rang:
NøglerytterNedern! IMO! Keep it danish 100%!!!
Rang:
JuniorrytterJa det skal være lidt mere dansk. jeg vil have noget mere chris anker og jakob fuglsang. måske noget guldhammer
Rang:
SofarytterVed jeg godt
..
Håber også på en Matti til sæson 2014 
Rang:
JuniorrytterOkay det iorden
Rang:
SofarytterSkal nok vende tilbage når det er! 
Men det med økonomien er mega let! 
Fyr ALT personale og hent den billigste låge
.
Og til at vinde etaper i Kontinental hentede jeg Hilton Clarke i Januar-vinduet, inden det lukkede. For jeg har ikke haft held med Madsen. Mener faktisk også jeg hentede en anden god bakkerytter på fri anyway. Man skal så bare sørge for at overholde sponsorenes mål og vinde en masse etaper, for til anden sæson får du så flere penge. Jeg hentede Roman Feillu og David Herrero. Og så investerede jeg i to trænere til omkring 17,500 Euro i løn hver for sig. Roman og David vandt så en masse etaper! Og jeg kom nummer 3 på hold-ranglisten i kontinental. Sæsonen efter hentede jeg så Kreuziger og Tejay van Garderen. Tejay bliver en klasse enkeltstarter! Jeg havde omkring 900.000 Euro og fik omkring 30.000 om måneden. Og det samme som de to andre år sørgede jeg "bare" for at vinde en masse etaper. Og så kører det ellers derud af
.
- jeg kan klart anbefale at starte med Designa, helt vildt fedt! Men du skal også have tålmodigheden til at køre etaper som ligger til dine ryttere, for det meste de flade i mit tilfælde.
Skal dog siges at det var VW Manager fra Cycling Career (aner ikke hvad han hedder på pcmfreaks) som fortalte mig dette