Rang:
NøglerytterTil 11. etape;
Igen vil jeg sige, at du mangler lidt afslutning. Det sidste du siger om udbruddet, er "Med 110 km tilbage havde de næsten ni minutter.". Så snakker du lidt om feltet er splittet. Så får vi et SS, og bagefter står der "Maxim Iglinskiy vandt en meget tæt duel om sejren foran Celli, LS Haedo og Löwik.". Synes godt du kunne have sagt, at udbruddet var holdt hjem.
Så synes jeg også du mangler føelser. Kom nu, vi vil hører lidt mere hvordan Cunego har det.
Ellers rigtig fine updates. Ser frem til det næste.
Rang:
Amatørgod update
Rang:
Juniorrytterfed update! glæder mig til at høre de næste etapper!!! 
Rang:
Kaptajnjona633c skrev:
Til 11. etape;
Igen vil jeg sige, at du mangler lidt afslutning. Det sidste du siger om udbruddet, er "Med 110 km tilbage havde de næsten ni minutter.". Så snakker du lidt om feltet er splittet. Så får vi et SS, og bagefter står der "Maxim Iglinskiy vandt en meget tæt duel om sejren foran Celli, LS Haedo og Löwik.". Synes godt du kunne have sagt, at udbruddet var holdt hjem.
Så synes jeg også du mangler føelser. Kom nu, vi vil hører lidt mere hvordan Cunego har det.
Jeg mener det er irrelevant for Damiano, hvordan det går oppe i udbruddet, og synes at jeg fik skrevet meget klart at udbruddet var sikret sejren på forhånd.
Da det bare var mere eller mindre flade etaper, følte Cunego ikke rigtigt noget af betydning.
Rang:
KaptajnTak Nico, andreas og cunego! 
Rang:
JuniorrytterFed update glæder mig til at se og høre fra dig i bjergene
Rang:
AmatørDamianoXX skrev:
jona633c skrev:
Til 11. etape;
Jeg mener det er irrelevant for Damiano, hvordan det går oppe i udbruddet, og synes at jeg fik skrevet meget klart at udbruddet var sikret sejren på forhånd.
Da det bare var mere eller mindre flade etaper, følte Cunego ikke rigtigt noget af betydning.
synes han har det hele han burde have med
Rang:
NøglerytterHan skriver ikke udbruddet holder hjem.
Rang:
Stagiairejona633c skrev:
Han skriver ikke udbruddet holder hjem.
+1. Men vis man ser bort fra det var det en god update KIU! 
Rang:
NøglerytterVis mig Basso skrev:
jona633c skrev:
Han skriver ikke udbruddet holder hjem.
+1. Men vis man ser bort fra det var det en god update KIU!
Ja, helt enig. 
Rang:
AmatørDet her er den bedste storie jeg har læst længe KIU.
Rang:
Luksus HjælperytterSamme her TS 
Rang:
KaptajnMit net har været nede de sidste par dage, og er det stadig så der kommer ikke nogle updates inden det virker.
Rang:
AmatørÉt ord: "Trist."
Rang:
Luksus Hjælperyttertó ord: "Skide surt!"
Rang:
NøglerytterNico297c skrev:
tó ord: "Skide surt!"
Fire ord "Du er ****ing uheldig" ( Håber du vinder Giroen
)
Rang:
Juniorrytterotto ord. Hvor er det bare mega f*cking totalt nederen!!!!
Rang:
KaptajnTi ord: "Men vil selvfølgelig komme stærkt tilbage så snart det virker".

Rang:
Juniorrytterto ord: lyder godt!!! 
Rang:
Amatør1 ord: Fantastisk