Cykelløb 2011 i Cykling

Cykelløb 2011

Opret emne

Rang: Sofarytter

jona633c skrev:

J. Rodriguez deltager ikke i touren. Han forkuserer på giroen og vueltaen. Ærgerligt for touren, så godt at Rodriguez, kunne køre et flot resultat hjem i touren. Enkeltstarten halter dog lidt for meget.

I Trofeo Cala Millor. (Det andet løb i mallorca):
1 Tyler Farrar - Team Garmin-Cervelo 4.04.11
2 John Degenkolb - HTC-Highroad
3 Leigh Howard - HTC-Highroad

Uden den store konkurrence fra fantastisk gode sprintere tog Farrar sejren. Og så til Qatar. Jeg tror nu Boonen tar den samlede sejr. Et løb der passer perfekt til ham, og som pure nævner, så plejer han også at levere i Qatar. (og så er der jo os, som har naturvidenskabsuge, og har derfor fri klokken 1 hver dag. Tour Qatar klokken 1 til 2).. Man skulle tro skolen havde ordnet skoleåret efter cykling. :P

Og kunne ikke være mere enig med, pure. Endelig en skide fed tråd på geeks. Den skal simpelthen ikke ødelægges. (I hver fald ikke af ham, der synes vi skal stoppe med at lave unødvendige indlæg).. Ryd for egen dør først. Smiler

Jeg synes også det er lidt ærgeligt at J. Rodriguez ikke deltager i touren. Jeg tror virkelig at Boonen mister sejren til enten Bennati eller Haussler.

Jeg synes også det var sådan lidt vildt at Lars Boom slog Cancellara med 4 sek på en prolog.

Jeg tror virkelig at Boom får en rigtig godt gennembrud i år.

Jeg tror ikke at Cancellara får en særlig god sæson, da han skred fra Riis og det samme mener jeg om Andy. Jeg tror ikke at de to, kan noget som helst uden Riis'es hjælp Smiler

Rang: Juniorrytter

Det var da en god tråd at lave!

Jeg tror nu også at Brown eller Boonen vinder Tour Qatar, da den da nemmerlig ser pænt stærk ud.

Jeg synes også det er en skam, at J. Rodriguez ikke skal køre touren, da han sikkert godt kunne bringe en god samlet placering hjem.

Rang: Kaptajn

Tak Jona Smiler 

Nu var ruten jo også utroligt kort, så Cance kunne ikke rigtigt nå at brage helt igennem. Desuden var ruten meget teknisk og med små pavéer osv., så ruten lå jo nærmest helt perfekt til Boom. Tror måske også godt at Cance kunne falde en smule igennem, men jeg tror stadig at han bliver absolut magtfaktor i klassikerne. 

Synes ikke at det gør det store at Rodriguez ikke er med i Touren. Han ville alligevel nok kun blive omkring nummer 10, og nu tror jeg på ham som seriøs bejler til Vueltaen. En rute som sidste år ville passe perfekt til ham. Og med Giroens utrolig mange bjergetaper, så ligger den altså også fænemonalt til ham. Ser frem til at følge ham! Smiler

Edit: Tror desuden godt at han kunne gå hen og vinde Pro-Touren endnu en gang, hvis han kan ramme formen i nogle af forårets etapeløb også. Måske klassikerne oveni. Han kan faktisk være med i rigtig mange løb, nu jeg tænker over det..

Jonathangeek skrev:

BriceFeillu skrev:

Jonathangeek skrev:

purepasd skrev:

Vil i ikke nok være venlige at holder jer til emnet, bare i denne ene tråd? Tak.

Hehe, jo. Er der nogle der ved om Contador må deltage i Vuelta/Giro? Så vil jeg være overlykkelig. Han er min lover.

Han får sikkert 1 år i karantæne, men lige nu lyder det til, at han måske kan få lov til at køre vueltaen

Det er jo latterligt at give ham karantæne... Ikke kun fordi at jeg er fan af ham. men 0,0008gram eller hvad de nu fandt i ham! Det kan jo ikke engang tage et sekund på Andy.

Det er da endu mere latterligt at gi' "Kyllingen" 2 år for en kke posetiv test!!!

Det kan da godt være at han kan gå hen og vinde Pro-Touren igen, men så skal formen da også være helt i top. Vi finder nok lidt mere ud af det, når de lidt større løb, begynder at indfinde sig.

Måske var prologen også rigtig kort, men jeg synes dog stadig at det var en okay stor overraskelse, da man ikke normalt regner med det Griner

Rang: Stagiaire

Nej. Han havde brudt UCI's reglement, selvom han ikke havde taget doping.

maddrengen skrev:

Jonathangeek skrev:

BriceFeillu skrev:

Jonathangeek skrev:

purepasd skrev:

Vil i ikke nok være venlige at holder jer til emnet, bare i denne ene tråd? Tak.

Hehe, jo. Er der nogle der ved om Contador må deltage i Vuelta/Giro? Så vil jeg være overlykkelig. Han er min lover.

Han får sikkert 1 år i karantæne, men lige nu lyder det til, at han måske kan få lov til at køre vueltaen

Det er jo latterligt at give ham karantæne... Ikke kun fordi at jeg er fan af ham. men 0,0008gram eller hvad de nu fandt i ham! Det kan jo ikke engang tage et sekund på Andy.

Det er da endu mere latterligt at gi' "Kyllingen" 2 år for en kke posetiv test!!!

Jaah, det synes jeg faktisk også, men sket er sket og det kan der jo ikke laves om på Æv

Han tog jo hellere ikke hen til doping kontrol, så der var også en grund, da han ikke overholder UCI's regelemtet!

Rang: Stagiaire

Kig på indlæg nummer 26.

Pollom skrev:

Kig på indlæg nummer 26.

srry, havde ikke lige set! Smiler

BriceFeillu skrev:

maddrengen skrev:

Jonathangeek skrev:

BriceFeillu skrev:

Jonathangeek skrev:

purepasd skrev:

Jaah, det synes jeg faktisk også, men sket er sket og det kan der jo ikke laves om på Æv

Han tog jo hellere ikke hen til doping kontrol, så der var også en grund, da han ikke overholder UCI's regelemtet!

g Conta har taget doping. Men han kunne da i det mindste have fået 2 år. og F**K UCI. Dumme nørder.

EDIT: Altså UCI.

Jeg synes ikke at i skal fylde tråden med dopingsnak. Det må i gøre i her:

http://pcmgeeks.dk/forum/contador-_-1-aars-karantaene/13917/2

Tak. Lad os så diskutere denne sæson istedet.. Smiler

purepasd skrev:

Jeg synes ikke at i skal fylde tråden med dopingsnak. Det må i gøre i her:

http://pcmgeeks.dk/forum/contador-_-1-aars-karantaene/13917/2

Tak. Lad os så diskutere denne sæson istedet.. Smiler

Jep, brug den istedet

Den tråd har jeg jo lavet Griner

Hvorfor har du 2 brugere? Det er jo imod reglementet..

purepasd skrev:

Jeg har ikke 2 brugere, BriceFeillu er ikke min bruger. Jeg har ikke skrevet noget til det med contador herinde, men jeg har bare kigget på hvad de andre har skrevet.

BriceFeillu og jeg har nærmest de samme signature og avatars, men det betyder ikke at vi har den samme bruger...

purepasd skrev:

Halvdelen af BriceFeillu's GB er også fyldt med sådanne beskyldninger, som må være bevist nu.

• Diskussionen slutter her! Jeg gider ikke ødelægge tråden.

Og nej BriceFeillu er ikke min bruger... Please forstå det nu bare!

Nej, LA, diskussionen slutter jo ikke her. Før du ændrede #33 kunne man jo tydeligt se at du har to brugere.

DamianoXX skrev:

Nej, LA, diskussionen slutter jo ikke her. Før du ændrede #33 kunne man jo tydeligt se at du har to brugere.

Jeg gider ikke diskutere... Jeg har ikke 2 brugere og det er det jeg ved

Rang: Hjælperytter

LanceArmstrog:Jeg kan godt lide at lave signature, så bare spørg hvis i vil have en

bricefelliu:Kan godt lide signaturer, men har ikke photshop, så jeg bruger gimp.

Skriv hvis i vil have en signatur eller ava Smiler

I har brugt samme render : )

Svar
For at oprette et svar skal du være logget ind, har du ikke en bruger? Så kan du oprette en her!
Login på PCMGeeks.dk
Navn:
Kodeord:
Husk
Opret bruger Glemt password?
Reklame
PCMGeeks-chatten
pawel-1981 - 20-04-13 21:37
kurwa mać
kobilo - 11-04-13 19:19
nogle der ved om gamecenter er lukket?
Naustratze - 06-04-13 12:15
Du er en af de hurtige hva'?
ContadorFreak - 05-04-13 20:22
Siden er død !!!!
m-simonsen - 23-03-13 16:06
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
m-simonsen - 23-03-13 16:00
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
Naustratze - 17-03-13 13:33
Har skrevet.
Juniorfjas - 15-03-13 17:07
findes rolf og ritter soundpakke ikke til pcm2012?
frederik8840 - 11-03-13 18:00
Nogle der kan hjælpe mig har fået PCM12 idag og har kommet til at sætte den til 1900 i skærm oplysning og den skulle havde været i 1600 hvad kan jeg gøre?
LukasPCM12 - 10-03-13 16:55
tror i de laver PCM13 til Macbook, så man ikke behøver at downloade windows??

Menu pil Replikarkiv
Søg på PCMGeeks

Statistik
Brugere i alt: 18525
Nye brugere seneste 24 timer: 1
Nye brugere seneste 7 dage: 10
Nye brugere seneste 30 dage: 34
Execution test: 1.36896732193
© PCMGeeks.dk - En del af Youth Portals I/S. Tour De France 2011 PS3 - Tour De France 2011 XBOX 360