Cykelløb 2011 i Cykling

Cykelløb 2011

Opret emne

Rang: Kaptajn

Jamen vi skal da selvfølgelig også have sådan en tråd her. Diskuter de forskellige cykelløb og deres resultater. I må meget gerne poste resultaterne fra alle de forskellige løb, så vi kan følge med i de mindre løb også uden at gå ind på Feltet hver gang. Se evt. på Freaks eller Daily, hvis i vil se meningen med idéen. Smiler

Men lad os starte med Qatar så.. Hvem tror i vinder samlet?

Prolog:

1. Lars Boom 03' 07''
2. Fabian Cancellara 4''
3. Tom Veelers 5''
4. Juan Antonio Flecha 5''
5. Alex Dowsett 6''

1. Etape :

1. Tom Boonen 2t 59' 29''
2. Heinrich Haussler s.t.
3. Mark Renshaw s.t.
4. Daniele Bennati s.t.
5. Graeme Brown s.t.

Jeg tror selv at Boonen går hele vejen, ligesom han har gjort før. Han virker stærk, og så er løbet jo som syet til hans egenskaber Smiler

Rang: Stagiaire

Jeg tror det bliver en Haussler eller Brown.

Haussler eller Renshaw. ved godt nok ikke deres tider far TTen.

Renshaw blev 12'er. Kun 9 sekunder efter. 

Haussler 37 med 14 sekunder efter. Smiler

Rang: Stagiaire

Hvad med Brown?

Rang: Sofarytter

Jeg tror på at Bennati eller Haussler tager sejren, jeg tror at Boonen bliver væltet ved den sidste etape, eller 2 sidste etape

jeg vinder. Jeg vil vinde over Boonen.

Jonathangeek skrev:

Tror du selv på det? HAHA!

BriceFeillu skrev:

Jonathangeek skrev:

Tror du selv på det? HAHA!

Ja. I kan genkende mig, for jeg tager en kasket med en propel på, og jeg kommer cyklene på en lille cykel med et flag omme bag på.

Vil i ikke nok være venlige at holde jer til emnet, bare i denne ene tråd? Tak.

purepasd skrev:

Vil i ikke nok være venlige at holder jer til emnet, bare i denne ene tråd? Tak.

Jo self! Undskyld!

purepasd skrev:

Vil i ikke nok være venlige at holder jer til emnet, bare i denne ene tråd? Tak.

Hehe, jo. Er der nogle der ved om Contador må deltage i Vuelta/Giro? Så vil jeg være overlykkelig. Han er min lover.

Jonathangeek skrev:

purepasd skrev:

Hehe, jo. Er der nogle der ved om Contador må deltage i Vuelta/Giro? Så vil jeg være overlykkelig. Han er min lover.

Han får sikkert 1 år i karantæne, men lige nu lyder det til, at han måske kan få lov til at køre vueltaen

BriceFeillu skrev:

Jonathangeek skrev:

purepasd skrev:

Han får sikkert 1 år i karantæne, men lige nu lyder det til, at han måske kan få lov til at køre vueltaen

Det er jo latterligt at give ham karantæne... Ikke kun fordi at jeg er fan af ham. men 0,0008gram eller hvad de nu fandt i ham! Det kan jo ikke engang tage et sekund på Andy.

Ja, han får vist lov til at køre Vueltaen, fordi at karantænen løber et år fra den dag han fik taget den positive prøve. Tror det er noget i den retning.

Jonathangeek skrev:

BriceFeillu skrev:

Jonathangeek skrev:

purepasd skrev:

Det er jo latterligt at give ham karantæne... Ikke kun fordi at jeg er fan af ham. men 0,0008gram eller hvad de nu fandt i ham! Det kan jo ikke engang tage et sekund på Andy.

Det var vidst 0000000000000.5 gram. Der er jo en grænse, som UCI har lavet og Contador ligger under den, men alligevel bliver han dømt. Det synes jeg er lidt latterligt, så hvorfor fanden skal man have grænser, hvis man bare ignorerer dem.

BriceFeillu skrev:

Jonathangeek skrev:

BriceFeillu skrev:

Jonathangeek skrev:

purepasd skrev:

Det var vidst 0000000000000.5 gram. Der er jo en grænse, som UCI har lavet og Contador ligger under den, men alligevel bliver han dømt. Det synes jeg er lidt latterligt, så hvorfor fanden skal man have grænser, hvis man bare ignorerer dem.

Enig. UCI er Andy fan... Cheatengine...HAHA!

Jonathangeek skrev:

BriceFeillu skrev:

Jonathangeek skrev:

BriceFeillu skrev:

Jonathangeek skrev:

purepasd skrev:

Enig. UCI er Andy fan... Cheatengine...HAHA!

Det skulle faktisk ikke undre mig HAHA!

Jeg synes bare det er latterligt at have nogle grænser, hvis man ikke engang overholder dem. Jeg håber virkelig de dropper hans karantæne, men det gør de sikkert ikke!

Rang: Nøglerytter

J. Rodriguez deltager ikke i touren. Han forkuserer på giroen og vueltaen. Ærgerligt for touren, så godt at Rodriguez, kunne køre et flot resultat hjem i touren. Enkeltstarten halter dog lidt for meget.

I Trofeo Cala Millor. (Det andet løb i mallorca):
1 Tyler Farrar - Team Garmin-Cervelo 4.04.11
2 John Degenkolb - HTC-Highroad
3 Leigh Howard - HTC-Highroad

Uden den store konkurrence fra fantastisk gode sprintere tog Farrar sejren. Og så til Qatar. Jeg tror nu Boonen tar den samlede sejr. Et løb der passer perfekt til ham, og som pure nævner, så plejer han også at levere i Qatar. (og så er der jo os, som har naturvidenskabsuge, og har derfor fri klokken 1 hver dag. Tour Qatar klokken 1 til 2).. Man skulle tro skolen havde ordnet skoleåret efter cykling. :P

Og kunne ikke være mere enig med, pure. Endelig en skide fed tråd på geeks. Den skal simpelthen ikke ødelægges. (I hver fald ikke af ham, der synes vi skal stoppe med at lave unødvendige indlæg).. Ryd for egen dør først. Smiler

Svar
For at oprette et svar skal du være logget ind, har du ikke en bruger? Så kan du oprette en her!
Login på PCMGeeks.dk
Navn:
Kodeord:
Husk
Opret bruger Glemt password?
Reklame
PCMGeeks-chatten
pawel-1981 - 20-04-13 21:37
kurwa mać
kobilo - 11-04-13 19:19
nogle der ved om gamecenter er lukket?
Naustratze - 06-04-13 12:15
Du er en af de hurtige hva'?
ContadorFreak - 05-04-13 20:22
Siden er død !!!!
m-simonsen - 23-03-13 16:06
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
m-simonsen - 23-03-13 16:00
hvorfor kan jeg ikke finde nogle db til pcm 12
Naustratze - 17-03-13 13:33
Har skrevet.
Juniorfjas - 15-03-13 17:07
findes rolf og ritter soundpakke ikke til pcm2012?
frederik8840 - 11-03-13 18:00
Nogle der kan hjælpe mig har fået PCM12 idag og har kommet til at sætte den til 1900 i skærm oplysning og den skulle havde været i 1600 hvad kan jeg gøre?
LukasPCM12 - 10-03-13 16:55
tror i de laver PCM13 til Macbook, så man ikke behøver at downloade windows??

Menu pil Replikarkiv
Søg på PCMGeeks

Statistik
Brugere i alt: 18527
Nye brugere seneste 24 timer: 1
Nye brugere seneste 7 dage: 8
Nye brugere seneste 30 dage: 31
Execution test: 1.36911298195
© PCMGeeks.dk - En del af Youth Portals I/S. Tour De France 2011 PS3 - Tour De France 2011 XBOX 360