Rang:
KaptajnHej Geeks.
Jeg har set, at mange af jer gerne vil begynde med cykling, og det synes jeg faktisk bare er rigtig fedt. Men, men, men... Som mange af jer fejlagtigt tror, så kommer du ikke langt uden cykeltøj og cykelsko - Rent faktisk får du nok ikke lov til at køre med i klubben mere end én gang uden disse remedier.
Derfor sælger jeg nu lidt af mine ting, som jeg er vokset fra. Her er tale om et sæt tøj, sko og hjelm, til den nette pris af 300,-.
I kan se mere i min annonce på dba.dk
Jeg håber, at det kan friste 
Rang:
Hjælperytterhvor mange gange har din hjælm været på gulvet
Rang:
NøglerytterJumbo: Skulle det være sjovt? for i så fald, DET ER DET IKKE!
Bregnhøj: Fedt Cykelsæt! og MEGET billigt 
Rang:
KaptajnJumbo: Hvis du mener styrt, er det vel 1-2 gange. Men den har jo holdt til det. Og mit hoved er stadig intakt. Super hjelm.
Kan også lige reklamere med to andre ting jeg sælger:
Håber, at jeg kan få solgt noget af det! 
Rang:
JuniorrytterFedt sæt, jeg mangler dog cykelsko, men jeg tror de er for små 
EDIT: Ved ens cykelbukser skal de så gå til knæ'et eller hvor?
AdministratorKan godt lide dit Brøndby Halstørklæde 
Rang:
KaptajnPro Cycling Man... skrev:
Fedt sæt, jeg mangler dog cykelsko, men jeg tror de er for små
Så vidt jeg kan huske er du junior.. Ikke?
Jeg tror sku det hele er for småt til dig. Det er jeg ked af. Skoene er nok også for små.
Men ja. Cykelbukser skal gå til lige et stykke over knæet.
Rang:
JuniorrytterBregnhøj skrev:
Pro Cycling Man... skrev:
Fedt sæt, jeg mangler dog cykelsko, men jeg tror de er for små
Så vidt jeg kan huske er du junior.. Ikke?
Jeg tror sku det hele er for småt til dig. Det er jeg ked af. Skoene er nok også for små.
Men ja. Cykelbukser skal gå til lige et stykke over knæet.
Okay 
Fint skulle lige være sikker 
Rang:
KaptajnNå.. Vi kan godt strege den første reklame. Cykelsættet er solgt, til fuld pris. Ja tak!
Men jeg har selvfølgelig stadig...:
... til salg 
Rang:
HjælperytterBregnhøj skrev:
Jumbo: Hvis du mener styrt, er det vel 1-2 gange. Men den har jo holdt til det. Og mit hoved er stadig intakt. Super hjelm.
som du nok ved Hvis du kør i klub må du ikke kør med den samme hjelm efter styrt
Rang:
Kaptajnjumbobogen skrev:
Bregnhøj skrev:
Jumbo: Hvis du mener styrt, er det vel 1-2 gange. Men den har jo holdt til det. Og mit hoved er stadig intakt. Super hjelm.
som du nok ved Hvis du kør i klub må du ikke kør med den samme hjelm efter styrt
Jeg kører i klub... Og jo vi må. Hvis der ingen skade er sket på hjelmen, giver det jo ingen mening at skifte den ud. Doh.
Rang:
Hjælperytterhvis den har vær i et styrt kan der vær en flænge du ikke kan se Doh
Rang:
NøglerytterDu er så dum, Jumbo!
Rang:
Hjælperytterhvofor er jeg det ?? kør du i klub ???
Rang:
Amatørjumbobogen skrev:
hvofor er jeg det ?? kør du i klub ???
Hvor mange år er du? Du kan jo ikke engang stave til hvofor eller, når jo det hedder jo hvorfor... Selv Timan kan stave bedre end dig. Er du bare dårlig grammatisk eller er du 7-10 år? Jeg kører i klub, jeg er 16 år, men vi må godt køre med hjelme, man har styrtet på. Hvis man ikke måtte kostet det jo en million kroner at gå til cykling(ihvertfald for så meget jeg styrter
) Doh!
Rang:
NøglerytterJumbo du er bare generalt dum! Du staver som en lort, du opføre dig som en lort ... Er du en lort? 
Seriøst: Du spammer meget, kommer med dumme indlæg/spørgsmål.
Prøv nogle gange at tænke selv, altså hvis du kan!
Det jeg hentyder til i det du skrev, avr den måde du skrev det på! Jeg tror nok Brenge har styr på det, MEGET MERE END DIG!
Han ville jo nok heller ikke sælge den, hvis der var en flænge i ?!
DOOOH!
Rang:
HjælperytterWabber skrev:
jumbobogen skrev:
hvofor er jeg det ?? kør du i klub ???
Hvor mange år er du? Du kan jo ikke engang stave til hvofor eller, når jo det hedder jo hvorfor... Selv Timan kan stave bedre end dig. Er du bare dårlig grammatisk eller er du 7-10 år? Jeg kører i klub, jeg er 16 år, men vi må godt køre med hjelme, man har styrtet på. Hvis man ikke måtte kostet det jo en million kroner at gå til cykling(ihvertfald for så meget jeg styrter
) Doh!
jeg er 16 År og ORblind okay
Rang:
JuniorrytterWabber skrev:
) Doh!
Du staver selv forfærdeligt. Hold nu op.
Rang:
NøglerytterKan du ikke bare skride Jumbo, du er ikke til noget nytte!!!!
Ligesom Timan!
Rang:
AmatørizzevaL skrev:
Wabber skrev:
) Doh!
Du staver selv forfærdeligt. Hold nu op.
gør lige skriften til fed der hvor der er en stavefejl.