Rang:
KaptajnMener du vieweren?
Rang:
Sofarytterja 
Rang:
TalentDen er inde i C:Program FilesCyanidePro Cycling Manager - Season 2011 og så tryk på CTCyclistEditorApp.
Rang:
SofarytterTAK 
Rang:
TalentSå lidt 
Rang:
Kaptajnb0n skrev:Jeg kan kun hvis jeg laverm in egen version af trøjen.
Nogen der kunne lave en team packs til Green Edge Cycling?
Jeg tænker, shirts til VM og de nationale både til vej-og tidskørsel. Mini-shirt, logo og accessoris.
Alt hvad der er nødvendige for at lave en hold packs.
Det er nemlig et nyt hold i 2012 sæson, og de er fra Australien og har planer om at blive ProTour hold.
Logo
Technical Sponsors
Supporters
Her er en trøje, hvis det er: http://i361.photobucket.com/albums/oo52/nillelalle/PCM%20Shirts/GreenEdgeCycling.png
Rang:
Sofarytter
Rang:
Sofaryttermaddrengen skrev:Det er iorden, bare den har samme farve
b0n skrev:Jeg kan kun hvis jeg laverm in egen version af trøjen.
Nogen der kunne lave en team packs til Green Edge Cycling?
Jeg tænker, shirts til VM og de nationale både til vej-og tidskørsel. Mini-shirt, logo og accessoris.
Alt hvad der er nødvendige for at lave en hold packs.
Det er nemlig et nyt hold i 2012 sæson, og de er fra Australien og har planer om at blive ProTour hold.
Logo
Technical Sponsors
Supporters
Her er en trøje, hvis det er: http://i361.photobucket.com/albums/oo52/nillelalle/PCM%20Shirts/GreenEdgeCycling.png
Rang:
KaptajnAltså, jeg laver shapesne udfra denne shirt. Laver en så tro kopi som muligt
Rang:
HjælperytterEn der vil lave hele "lortet" til den grønne udgave af sky?
Rang:
KaptajnMåska vil anders lave en grøn version af hans blå sky sæt...
Rang:
Sofaryttermaddrengen skrev:Det lyder lækkert, vil i kunne lave en packs?
Altså, jeg laver shapesne udfra denne shirt. Laver en så tro kopi som muligt
Rang:
KaptajnJa.
Rang:
StagiaireFedt Det kunne jeg også godt bruge 
Rang:
Sofarytteranderspcm skrev:
Så blev din pack færdig schleckfreak, den indeholder accessories -kasket, minishirt & logo.
Jeg har nu mappen pa mit skrivebord men hvordan kan jeg faa den ind i mit spil???
Rang:
KaptajnSpansk-bøf skrev:Selvom man ikke må spørge hvornår den kommer, er jeg alligevel nysgerrig, siden jeg ikke har fået den, og andre, der har spurgt efter mig, har.
Det er den her:
![]()
Rang:
Kaptajna-fonne her har du din PCMGeeks shirt

Og lige et godt råd. Ingen nærbilleder fra fronten af...
Rang:
Sofaryttermaddrengen skrev:Fedt, bliver det med VM- og de nationaletrøjer (fra en masser af forskellige lande) både til vej-og tidskørsel. Mini-shirt, logo, mini-logo, accessoris og alt det som hører med?!
Ja.
.
Rang:
KaptajnDet bliver med nationale trøjer VM trøje og VM ITT. Ingen tidskørselstrøjer. Det bliver et alt for stort abejde.
Rang:
Sofaryttermaddrengen skrev:Det bare iorden
Det bliver med nationale trøjer VM trøje og VM ITT. Ingen tidskørselstrøjer. Det bliver et alt for stort abejde.