Super AdministratorLigesom du laver Kasketter til at pro teams, kan du så ikke lave sådan en pack bare med sko?
Rang:
KaptajnNej, for Daily og Cyanide har lavet alle de rigtige sko, og gider ikke lave skoovertræk, da de alligevel ikke vil blive brugt.
Super Administratoranderspcm skrev:De er ikke med i mit spil så?
Nej, for Daily og Cyanide har lavet alle de rigtige sko, og gider ikke lave skoovertræk, da de alligevel ikke vil blive brugt.
Rang:
KaptajnDet er de også i virkeligheden.
Super AdministratorJa okay det er min fejl, jeg mener sko med skoovertræk. Om du ikke kan lave holdenes sko overtræk 
Men jeg vil bruge dem? vil du lave hvis jeg siger enkelte teams?
Rang:
KaptajnNej, for igen er det kun dig der vil bruge dem, gider ikke bruge tid på det så.
Super AdministratorNår okay
Rang:
SofarytterNogen der kunne lave en team packs til Green Edge Cycling?
Jeg tænker, shirts til VM og de nationale både til vej-og tidskørsel. Mini-shirt, logo og accessoris.
Alt hvad der er nødvendige for at lave en hold packs.
Det er nemlig et nyt hold i 2012 sæson, og de er fra Australien og har planer om at blive ProTour hold.
Logo
Technical Sponsors

Supporters

Her er en trøje, hvis det er: http://i361.photobucket.com/albums/oo52/nillelalle/PCM%20Shirts/GreenEdgeCycling.png
Rang:
Talentanderspcm skrev:
Nej, for Daily og Cyanide har lavet alle de rigtige sko, og gider ikke lave skoovertræk, da de alligevel ikke vil blive brugt.
Jeg kunne ellers godt bruge nogle, i helt hvide 
Rang:
JuniorrytterHej Anderspcm og Maddrengen, jeg er rimelig ny herinde.
Er det mugligt at få lavet det sådan at når man gøre feks Tour elelr Giro så har de også gule bukser på og grønne bukser og prikkede bukser og hvide bukser?
hvis i vil elelr ved hvordan ville i så være søde at lave det til mig?
venlig hilsen "Gram"
Rang:
Talentanderspcm skrev:
Ville bare lige fortælle lidt om den pack vi vil lave, den vil indeholde shirt, accessories, stel, hjul og logo. Og måske kommer der også NM -trøjer.
Vi har besluttet at det bliver et tysk hold, hvor Telekom kommer tilbage til cykelverdenen efter 8 års fravær. De vil så blive hovedsponsor, resten af sponsorerne:
Team Telekom
Hovedsponsor: Telekom
Sekundær sponsorer: Air Berlin & Mercedes Benz
Mindre sponsorer: Aldi & cewe color
Tøj: Adidas
Cykelsponsor: Giant
Firmaet telekom skiftede navn til T-Mobile, så teknisk set har holdet haft sit fravær siden 2007 
Rang:
JuniorrytterV4lverde skrev:Bliver packen en man kan dowloade?
anderspcm skrev:
Ville bare lige fortælle lidt om den pack vi vil lave, den vil indeholde shirt, accessories, stel, hjul og logo. Og måske kommer der også NM -trøjer.
Vi har besluttet at det bliver et tysk hold, hvor Telekom kommer tilbage til cykelverdenen efter 8 års fravær. De vil så blive hovedsponsor, resten af sponsorerne:
Team Telekom
Firmaet telekom skiftede navn til T-Mobile, så teknisk set har holdet haft sit fravær siden 2007
Rang:
Sofarytterhvordan laver man troejerne kunne godt taenke mig at proeve 
Rang:
KaptajnJepravnholt skrev:Ja.
V4lverde skrev:Bliver packen en man kan dowloade?
anderspcm skrev:
Team Telekom
Rang:
KaptajnV4lverde skrev:Nej Deutche Telekom og T-Mobile har ikke noget med hinanden at gøre. Du kan sammenligne det med, Carlsberg og Faxo Kondi, så du kan sige Telekom "er det øverste".
anderspcm skrev:
Team Telekom
Rang:
Talentanderspcm skrev:
V4lverde skrev:Nej Deutche Telekom og T-Mobile har ikke noget med hinanden at gøre. Du kan sammenligne det med, Carlsberg og Faxo Kondi, så du kan sige Telekom "er det øverste".
anderspcm skrev:
Team Telekom
Taget fra wiki:
Deutsche Telekom grundlagde i 1991 cykelholdet Team Telekom (fra 2004: T-Mobile Team) der i en årrække hørte til de mest successfulde hold i den professionelle cykelsport. I efteråret 2007 meddelte Telekom imidlertid at de med øjeblikkelig virkning stoppede som sponsor for cykelholdet.[1] Det skete efter at flere af holdets ryttere fra 1990'erne – bl.a. Bjarne Riis, Erik Zabel, Rolf Aldag og Brian Holm – i maj 2007 indrømmede dopingmisbrug. Holdets tidligere stjerne, Jan Ullrich var året forinden blevet fyret fra T-Mobile Team efter at have været blevet ekskluderet fra Tour de France 2006. Og i 2007-udgaven af Tour de France blev T Mobile-rytteren Patrik Sinkewitz ekskluderet på grund af doping.
Rang:
KaptajnJa, det stoppede som sponsor for cykelholdet, og hvad så??? Det betyder jo ikke Telekom ændrer navn til T-Mobile, holdet gjorde jo måske, men det har ikke noget at høre med Telekom.
Rang:
Talentanderspcm skrev:
Ja, det stoppede som sponsor for cykelholdet, og hvad så??? Det betyder jo ikke Telekom ændrer navn til T-Mobile, holdet gjorde jo måske, men det har ikke noget at høre med Telekom.
Telekom eller Deutsche Telekom hedder det i Tyskland, T-Mobile er deres internationale brand. Det er et og samme firma, så du kan ikke sige det ikke er det samme eller sammenligne med Carlsberg og Faxe Kondi. Så selvom holdene skiftede navn i 2004 sluttede Telekom ikke deres sponsoraftale, men derimod ændrede navnet da T-mobile blev det de ville kendes som internationalt. Ergo holdet sluttede i 2007.
Rang:
Sofarytter
Hej Anderspcm
har kigget paa alle dine inlaeg og det ser virkelog sejt ud. har taenkt mig at downloade de fleste.
Kunne du ikke designe troje + shorts samt accesories til mit custom team.
Sponsorene er:
Hovedsponsor: Apple
Sekundær sponsorer: Eli Lilly & Ford
Mindre sponsorer: Hardee's & Duke Energy
Tøj: Hincapie Sportswear
Cykelsponsor: Cannondale
Rang:
Sofarytteranderspcm skrev:
Her Matiaskruse8dk, virkelig en ringe trøje, elendigt design og næsten ingen sponsorer. Du skal derfor ikke forvente noget af accessoriesne, lavede dem på 5. minutter.
Download --->Lego Team
Hvordan går man ind på det der i PCM11. Det med at man kan kan gå ind og se detaljer på trøjer osv. ???