Rang:
Kaptajn
Rang:
KaptajnNæste pack bliver Saxo Bank 
Rang:
Luksus HjælperytterFedt! Hvis/når du bliver færdige med dine packs, kunne du så ikke overveje at lave en med 1T41?
Rang:
KaptajnAnders, personligt synes jeg du skal vise ALLE dine accessories, på dine previews.
Rang:
Kaptajnziber123 skrev:Den er allerede lavet, og 1T41 er et kontinental hold og laver pt kun til pro touren.
Fedt! Hvis/når du bliver færdige med dine packs, kunne du så ikke overveje at lave en med 1T41?
Rang:
Luksus Hjælperytteranderspcm skrev:
ziber123 skrev:Den er allerede lavet, og 1T41 er et kontinental hold og laver pt kun til pro touren.
Fedt! Hvis/når du bliver færdige med dine packs, kunne du så ikke overveje at lave en med 1T41?
Ok, men det var derfor jeg spurgte om du kunne lave den hvis du blev færdig med Pro-Touren.
Rang:
KaptajnDesværre, når jeg er færdig med Pro Tour packsne, skifter jeg over til fantasy igen. Starter nok også mere på hjelme og stel.
Rang:
Kaptajnanderspcm skrev:Den som KenL har lavet er delvist fantasy, og meget forkert
ziber123 skrev:Den er allerede lavet, og 1T41 er et kontinental hold og laver pt kun til pro touren.
Rang:
NøglerytterKan du lave en guide til hvordan du laver hjelme og drikkedunke og stel(hvis du kan det)
Rang:
KaptajnKan godt være 
Rang:
NøglerytterTak.
Rang:
Luksus HjælperytterDet tror jeg at de fleste ville kunne bruge. Det synes jeg kraftigt at du skulle overveje hvis du fik noget tid i overskud.
Rang:
Nøglerytteranderspcm skrev:Hvordan gør du sådan at du kan se det på den måde
Lille preview af Sky accessories.
Handkser, armvarmere, sokker & benvarmere
Drikkedunk
?
Rang:
Luksus HjælperytterTror at der er Cyclist Viewer, men jeg aner det ikke. Hvis det er så kan du se noget om det her -
Rang:
Kaptajn
Hjelm og dansk mestertrøje til mit hold ISS - Specialized 
ISS - Specialized trøje
Rang:
Kaptajn
TT hjelm til ISS 
Rang:
TalentCool
Rang:
Kaptajn
Stel til mit hold 
Rang:
Kaptajn
Saxo Bank Tinkoff Bank transferts.
Rang:
TalentHvordan downloader jeg dem.
Og kan jeg måske få lov til at bruge dem til min DB Addon på pcmfreaks.dk?